ONKO NAPSULAISILLE KÄYNYT NÄIN KUN MINULLA VAKUUTUSYHTIÖN KANSSA!

Jo on maailman kirjat sekaisin koko aamun puhunut vakuutusyhtiön kanssa,Ja nyt kun olen menossa matkalle niin kyselin että onko jotain paperia minkä saan mukaan, kun ei ole mitään tullut ei minkään valtakunnan lipun lapun lappua..

Tapaturmavakuutuksesta matkoilla on kyseessä!

ja kuullut ettei mulla oo vakuutusta heillä meidät on irtisanottu maksamattomien laskujen vuoksi helmikuussa , suoraveloitus on kyseessä ja multa joka kuukausi viety 11 kuukauden ajan, ja nyt selvisi heidän kämmi olivat unohtaneet toisen m...eistä joten otettu vain minusta maksu ja mieheni unohdettu kokonaan...( siitä siis maksamattomien laskujen, luulin että en saanutkaan miestäni samaan kun vain itseni)
Lähetin joka suoraveloituksesta kopiot...
Nyt palauttavat rahat, ja minulle ja miehelleni nyt tarjoavat uutta samaa vakuutusta ( taitavat saada nenilleen, enpä taida huolia)...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 11:56

Ei ole omalle kohdalleni ihan noin käynyt. Sen sijaan kun vaihdoin vakuutusyhtiötä jokin aika sitten, niin kävi ilmi, että edellisessä vakuutusyhtiössä mökkivakuutus oli jostain syystä klikattu irtisanotuksi jo monta vuotta sitten. Minun aloitteestani asiaa ei ole tapahtunut, sillä pidän tärkeänä,että keskellä korpea olevassa mökissä on palo- ja varkausvakuutus. Vakuutusyhtiössä sanoivat vain tapahtuneen näppäilyvirheen heidän päässään. Meilläkin vakuutusmaksut suoraveloituksessa enkä huomannut asiaa, koska mökin vakuutus on yhdistetty kotivakuutukseen. Entäpä jos mökki olisi palanut maan tasalle? ilmeisesti tuo "näppäilyvirhe" olisi vienyt myös vakuutuskorvaukset.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, usko tai älä lupasivat palauttaa rahat vieläkään ei ole kuulunut!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 12:19

no ei minulle ole käynyt muita kommelluksia kuin kerran kymmenisen vuotta sitten olivat laittaneet minulle kolme erillistä kotivakuutusta samaan kämppään (näiden fuusioiden yhteydessä) , asia selvisi helposti ja sain vielä jonkun pienen hyvityksenkin ylimääräisistä vaivoistani

mutta noin yleensä ottaen kyllä kannattaa olla vähän valppaana ja seurailla että hommat menee tarkoitetulla tavalla eikä sokeasti luottaa siihen että automaattiset maksupalvelut yms. toimivat ikuisesti ja virheettömästi ...

pieni terve epäluulo on aina paikallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 17:07

Sen siita "shuoraveloituksesta" saa, vaivat palkakseen.
Minulla on luottokokortin tapainen joku Insurance Card mukana matkoilla aina.
Empä ole tarvinnut kuin maksaa joka vuosi nousevia maksuja???!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 17:46

Kyllä minä vaikka jotkut menoerä ovat suoralaskutuksessa., seuraan tiliotettani.
On kurjaa maksaa jälkikäteen sitten isompia summia. Jollen olisi seuraanut vesilaskuni olisi paisunut
tulvehtimaan, kun ei oltu perittykään. No tekevälle sattuu, sattuu mullekin vaikken mitään tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 18:08

Ei onneksi ole, minulla on kortti ja avopuolisonikin liitettiin ryhmävakuutukseeni matkan ajaksi. Jopa lääkäri kävi hotellissa ja antoi hänelle läähheet ja veloitti vakuutusyhtiötäni. Vakuutukseni on aina voimassa myös Suomessa yli 50 km kotoa paitsi kesäasunnolla. Kuulen ensimmäisen kerran tuonlaisesta mokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 18:08

Olen päättänyt olla käyttämättä suoraveloitus palvelua. Suoravelotuksen aikaansaaminen on helppoa, mutta muutosten teko ja purkaminen on monen mutkan takana. Paras vaihtoehto on mielestäni naputella netin kautta laskut pankkiin. Ei ole suuri vaiva ja tietää missä mennään. Näin olen säästynyt monelta ongelmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 20:44

Minulla on suurin osa laskuista suoraveloituksessa...ja aina on laskut maksettu....mutta pitdettävä huoli,että eräpäivänä on tilillä mikä menee laskuun..
Olen joutunut turvautumaan matkavakuutukseen ...ja kaikki on pelannut hyvin..ei ole rahaa tarvinnut käyttää..laskut mennet suoraan vakuutusyhtiölle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 22:24

Mulle on joskus sanottu että kone ei tee virhettä. ei voi olla väärin. Itseä nauratti tilanne.Eiköhän ihminen käytä konetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:32

Ei ole käynyt ja kunnossa taitaa olla kun eilen tuli postissa uusi matkavakuutuskorttinikin.