mikä on hyvää , terveelistä ja halpaa ruokaa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 11:51

Ruokaa:erilaatuiset riisit,tumma luonnonriisi,juurekset,metsänsienet(jos tulee,tänä syksynä)puurot aamupalalla yms.mielikuvitusta vain peliin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 11:42

Metsästä poimitut marjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:55

Mitä löydät luonnosta ja kasvimaalta ja todella nuo tummat riisit kuin makaroonit sopivat niihin..
Ei muuta kuin yhdistelemään..
Suosittelen sinulle menemään Hellapoliisin sivuille, siellä oivia reseptejä tuutin täydeltä ja häneltä voit myös kysellä!

www.hellapoliisi.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 18:20

Hernekeitto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 18:23

riisi, niilähän kiinalaiset ovat eläneet mailman sivu.
jos et pääse itse viljelemään herkkuja tai metsästä poimien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 20:54

Sosekeitot on hyviä ja halpoja valmistaa..ja terveellistä ei tule turhia rasvoja..
Itse tein vasta omista kesäkurpitsoista,porkkanoista,sipuleista..mutta paprikat ja selleri oli torilta ostettuja..niin ja omista tomaateista laitoin sekaan,kun otin kuoret pois ja hienonsin tehosekoittajalla..ja yrttimausteet oli omasta maasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:10

Kaurapuuro ja hernekeitto, siinä kaksi hyvää ja halpaa ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:49

Kaurapuuro, kaalikeitto, kasvikset yleensä. Luonnon antimet.. Marjat, sienet ja naapurin perunapellon antimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 23:01

Kaikenlaiset puurot, keitot.Mielikuvitus vaan valloilleen ja rohkeutta koittaa uusia yhdistelmiä.Peruna on halpa perusruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:29

Jaa-a. Ensin on olevinaan joku ruoka terveellistä, sitten keksitään että eihän se olekaan. Mistä sitä tietää, kaikki mikä maistuu hyvältä ja tekee täyden olon ja hyvän mielen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 23:58

No se äidin laittama tetysti ... ;o D