Viikonlopuksi on luvattu helteisempää kuin koskaan, mihin napsulaiset eristäydytään?

Avainsanat: sitä sun tätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 20:50

Kivennäisvettä kanisterillinen matkaan ja siskon maakellariin, kietoutuen jäiseen veteen kastettuihin
froteepyyhkeisiin. Muistaen, että hetken kestävi heltehet ja sitten seuraapi pakkaset.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 18:18

minulla ei ainakaan ei tarvetta erityistoimenpiteisiin

en aio eristäytyä mihinkään, vesille lähden ellei tielle astu ylipainoista estettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 18:45

Yritän vain muistaa juoda koko ajan, vissyä ja vettä, niin ei haittaa. Jotain hommiakin ajattelin tehdä, mutta taitaa jäädä haaveeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 20:03

Juokaa ,juokaa, jatkuvasti juokaa.Nyt sitä täytyy tehdä.Eläimille ja lemmikeillekkin juotavaa.Raikasta sellaista.Mielenkiintoinen kesä.Katsotaan meneekö 40+ rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:16

Jos aikataulu pitää, niin olen asunnoton viikonloppuna.
Rantamökki siis kutsuu. Kesämökille en enää ehdi, mutta onneksi jokirantamökilläkin on sauna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 00:35

Ei kun viikonlopuksi viilenee mutta mökillä kuitenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 05:25

Valvon yöt ja nukun päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:14

Meillä jouduttiin eristäytymään kotosalle sisätiloihin sen Astan tuhojen takia. Kummasti siinä olo viileni kun yritti kuumeisesti miettiä miten hoitaa pakastimet niin ettei sisältö pilaannu.