Kaustisilla kamala ukoilma ollut eilen.

Katsoin tv kuvia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 18:38

Kamalaa siivoa oli syntynyt siellä,kun rajuilmayllätti.En haluaisi kokea vastaavaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 19:23

Juu kuulinkin siitä ja luinkin..
Turussa satoi viimeyönä ei sen kummempaa, aamupäivä oli harmaata ja päivästä asti aurinko paistanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 20:03

Juu. Tuttava laittoi tekstaria sieltä, ettäsähköt oli poikki ja paloautojen sireenit vaan ulvoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 20:56

Kyllähän tuota ukkosen jylinää olen jo tännekin päin kaipaillut. Mutta ei vain jyrähdystäkään kuulu.
Puhdistat tätä lämmintä kosteaa ilmaa pois. Toivottavasti jos tulee niin ei niin rajuna kuin Kaustisella.
No luonnonvoimat ovat onneksi vielä ei meidän määrättävissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 22:54

Joo Siljan iso laivakin kallistui syöksyvirtauksessa että lasitavaraa meni uusiksi. Harvemmin maahan tulee vaan on lentokoneiden riesä tuolla ylhäällä, mutta nyt on poikkeuksellista ollut muutenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 03:53

Niin oli lehtien mukaan, hui kauhistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 05:48

Kuulin uutisista. Toivoisin Turkuun sadetta ja ukkosta. En kuitenkaan Kaustisen kaltaista. Täällä ei ole satanut yhtään viikkokausiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:06

Nyt on tuon jälkeen jo Asta tehnyt tehtävänsä täällä meillä päin. Hurjaa jälkeä ja tuhoa jätti jälkeensä. Edelleenkin on kymmeniä miehiä korjaamassa metsissä sen aiheuttamia vahinkoja.