haluisko joku kissoja?

Avainsanat: kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 20:36

Kiitos ei, minulla on jo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2010 - 06:33

Pistähän Apulan sivulle ilmoitus..
Ja suosittelisin että laitat niille jonkun hinnan esim. 30-50 euroon niin eivät kesäkissaksi ota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 06:39

Kiitos ei, talo jossa asun pitää voimassa eläintenpito kieltoa.
Toisekseen tallosin sen, kun olen näkövammainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 09:46

Me tarvitsemme kissan, mutta ei vielä koska matkailemme paljon. Ehkäpä jo ensi kesäksi. kannattaa ilmoitella ja meillä ainakin toimii, kun laittaa kauppojen ilmoitustauluille kivan ilmoituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 10:04

Haluis, mutta allergiasyistä ei voi ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 10:49

Kun tuotiin viimeksi kotoa yksi kissanpentu tänne kerrostaloasuntoon, niin se katosi, joten en viitsi uutta ottaa, vaikka pidänkin kissoista. Viimeksi sille pennulle löytyi ilmeisesti uusi koti, mutta seuraavalle saattaisi käydä huonommin.

Lisätty: 27.07.2010 - 10:50

(Korjasin yhden kirjoitusvirheen.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 14:33

Enkä koiria!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2010 - 17:20

Toffelta tulikin jo hyvä neuvo, laita ehdottomasti hintapyyntö, ettei joudu kesäkissaksi tai peräti eläinkokeisiin. Minulla on kaksi kissaa eikä kissaperheenlisäystä ole suunnitteilla, muuten kyllä kiinnostaisi kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 05:51

Ei kiitos. Minä olen koiraihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 11:02

Ei meillä on tällä hetkellä itsellämme 2 kissaa ja se on meille riittävä määrä. Pidän kyllä kissoista ja koirista sekä myös marsuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.08.2010 - 14:45

Kiitos vain. Suloisia olisivat mutta meillä on jo tuota toista lajia yksi iso kappale.