Miten on aamusi lähtenyt kulkemaan?

Meillä ihan mukavasti eilisten nimipäivieni jälkeen.Kahvit on juotu ja puuro syöty.Laitan kohta karjalanpaistin uuniin,niin on valmisruoka,kun tulemme mattopyykiltä kotiin.

Avainsanat: aamu virkeä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 08:35

Minun aamuni on ollut hyvä, ilma on viileä ja nukuin tosi hyvin ,univelkojani sain pois, nyt jaksaa pihalle vähän mennä ahertamaan, rikkaruohoja nyppimään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2010 - 08:35

Huomenta kissaäidille. Minä nukuin melkein kellon ympäri ja heräsin ukkosen jyrinään. Sataa vettä ainakin tällä hetkellä ja on aika koleaa joten enpä tiedä mitä pystyy puuhaamaan. Mahdollisesti lähden käymään syntymäkodissani. Sopiva päivä siihen. Jospa aurinkokin vielä pilkahtaisi tälle päivälle.

Lisätty: 25.07.2010 - 15:43

Aurinko paistaa tällä hetkellä ja kyläilyreissu tuli tehdyksi. kohta saunan lämmitykseen ja huomenna asuntomessuille Kuopioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 08:36

Ihan mukavasti.Myöhästyneet nimpparionnttelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 09:15

Herätty ja annettu kissoille aamuruuat. Kahvit keitetty ja juotukin.Täällä kosteeta ei sada. Täällä ei muutenkaan paljoa vettä tullut sen että teki sumua.Heräsin 2 aikaan yöllä ottamaan tespeleitä irti, kun kuulin jylinää.Salamat vilkkui yön pimeydessä, mutta eipä mennyt tästä ylitse .Mikä ihana asia.
Päivä jatkuu jotain aina tehden.Nauttikaa maton pesu retkestä.Lämpöiset veet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 10:08

Aamuaskareet tavalliset, ystäväni juuri sanoi, että etkö Sinä sunnuntainakaan osaa helpottaa.
Minulla on nyt täällä ystäväni ollut jonkun päivän ja hän on tehnyt sellaisia siivoustöitä joita minä
enään pysyty tekemään.
Parvekkeen ikkunat on jättiläisille tehty, ajatelkaa alaosa ennenkö kasit alkaa on 105 cm ja siihen
205 cm lasit. On hyvä, että näen edes ulos niistä jotain. Pestiin ne jo aamutuimaan ja sitten pesin astiakaapin rililät, ym muuta pientä pyyhkäisyä.
Mutta nyt laitoin nettiin takkse kuulumaan jumalanpalveluksen ja vastailen näihin samalla.

Ja kissaäidille onnea eilisen johdosta Ystävälliset ajatukset ovat sielun kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 10:26

Tämä aanu alkoi jo anivarhain lomareissulla kertyneiden pyykkien pesulla ja hesarin lukemisella. Kohta olisi porhallettava kauppaan ostamaan tyhjään jääkaappiin täytettä ja mennä luovuttamaan autossamme lomareissun jäljiltä vielä olevia tavaroita niiden omistajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 12:31

hyvää ja kaunista huomenta kisuliäippälle ja myöhästyneet onnittelut :) aamutoimet eli puuro ja kahvi kera ryuisleivän on jo sulamassa masussa ja yö oli karmiva , niin kova ukosenilma ja salamointia , et pisti tutiseen vaikka olikin peiton alla ... aikansa se paukkui ja sit oneksi iskemättä tänne mäkeen liikkui pois ja sai nukkua rauhassa ... nyt vain mietin , et mistä aloittais .. lihapullataikinan tekoa nyt ainakin ja pottui kiehuun saadaan tänäkin päivänä muruarinan alle ja sit jotain valmistelua huomiselle , kun tule yökyläläisiä ja päivällisvieraita , et tuollaista pientä ... sit vois tehdä pyöräretken, jos toi ilma ei nyt taas ala oleen helteiden puolella ...eilen olikin kiva ja vilponen ilma pyöräilyyn ..kuin saunomiseen ym pikku touhuiluun , oispas tämäkin päivä .. toivoo hartaasti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 13:46

Aamu alkoi sateen ropinaa ja ukkosen jyrinää kuunnellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 16:46

Aamulla kahvin keitto ja lehden haku. En itse lue, mutta mammalle. Kolmen aikaan iltapäivällä mamma mökiltä kotiin. Hiljaisuus valtasi mökkimaaston. Pikkulintujen säestyksellä ajatukset siirtyivät napsun maailmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:44

Kiitos kysymästä, aamu ja päivä menivät oikein rattoisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:16

Koko viikonloppu on vietetty toisen mökillä Velkualla ja hyvät olivat tarjoilut emännälle ja isännälle kiitos, ja nyt illalla nautin kotona olosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:38

Aamu lähti normaalin tapaan kohti uutta päivää. Mökki putsplankkiin ja veneen keula kohti kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2010 - 09:41

eilinen meni jo (melkein itse edestään) tämä seuraavakin on jo hyvin alkanut uuteen hellepäivään valmistautuessa ... onneksi on vettä lähellä ...