Ovatko tällaiset kisulit tuttuja sinulle?

yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010...oplay=true

Avainsanat: harvinainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 19:32

Olipa komee kuviointi.Ihan kun kissan pennut vähän vahvempia.Olikohan toi emo onnellinen kun joutui maasta ottamaan valmiin lihanpalan. Olisi varmaan onnellisempi kun sais itse pyydystää.En kyllä tiedä onko niitä missään luonnossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2010 - 19:03

Ei sillee tuttuja varsinkaa puuleopadit, mut kyl pentu oli ihana, sellasen vois ottaa kotiinkin, jos pysyis yhtä pienenä ja säyseenä kuin tuos videos:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 19:30

kisulit ovat hyvinkin tuttuja , mutta ei noi niinkään ... suloisia ovat nuokin.. tuli kyllä tutustuttua aidan takaa kylläkin lumileopandiin ja aikas kisuleita olivat kooltaan hekin joita en ottais lemikiksi vaikka saisinkin .. eihän täällä mahtuis sit enään asumaan , jos kaks tai kolme sellaista tuos permannolla kehräis slt.ilkka-yhtyma.fi/webcam/ahtari2/ , jot nuo pikuisemmat kisumisut kyl kelpaa oikein hyvin :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:10

Olipas se suloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:26

eivät ole tuttuja, harvinaisuuksia minulle. Ensi kerran kuulin nimenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 21:27

Kisut on isot ja pienet mutta ei tuollaiset. melkein aina on ollut jo lapsesta asti.vieläkin kun yöllä herään ihmettelen missä ne kisut on. Isonpaa ei kainalossa ja pienempää ei jalkopäässä kunnes tajuan.............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 08:06

Eivät muistuta yhtään meidän onnia eikä hoitokissaamme Roopea,mutta nämä kissanpojat ovat kyllä suloisia noin pienenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 13:49

Olipa söpö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 21:20

En ole tavannut itse, mutta luontodokumenteissa on tullut joskus nähtyä..
Söpöthän nuo ovat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2010 - 00:36

Ei ihan lemmikkeinä ole olleet. Somia kuin mitkä jos pysyisivät tuollaisina koko ikänsä.