Kuuluuko kesienne ohjelmaan kesäteatterissa käynti?

Avainsanat: kesäteatteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 22:06

ilman muuta,
yleensä puolisen tusinaa kesässä, viimeksi oltiin Nakkilassa

rajavartija.blogspot.com/201...tteri.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 22:18

Nyt ei ole tullut yhtään käytyä.On vallan päässyt unohtumaan.Hyvällä ilmalla ihan hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 22:31

Tänä kesänä olemme käyneet Laviassa,Sammaljoella ja keskiviikkona kävimme Hämeenkyrössä.
Nyt on aikaa käydä, kun on eläkkeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 22:38

Kuuluu kyllä. Nyt olemme ehtineet käydä vasta kahdessa, kun ei satu oikein vapaat yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 22:53

Eipä ole tänä kesänä tullut käytyä, vaikka paikkakunnallani sellainen toimii.
Laiskuuttako, no ei jotain muuta syytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 01:25

Pari kertaa on tullut käytyä.
Siihen se jääkin tältä kesältä, kun on muuta menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 01:37

Kyllä täytyy mennä katsomssn Aimo Vuorisen Votkaturistit kun on monta kesää ollut loppuunmyyty ja meillä on katettu katsomokin. n 450 000 katsojaa on vuosien varrella käynyt katsomassa sen Lappeenrannan linnoituksessa. Bussilasteittain aina ja tietysti yksityishenkilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 06:49

Ei ole kuulunut moniin vuosiin. Nyt kun otit asian puheeksi, niin pitää laittaa tuokin mahdollisuus mietintämyssyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:21

Kyllä, ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:00

Kyllä kuuluu ja Olavi Virta -musikaali Jyväskylässä on jo tänä kesänä nähty. Oli upea esitys, kuten EurooppaNelosen esitykset lähes aina ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:02

Turussa Juoppohullun päiväkirja ja Himoksessa Albatrossi ja Heiskanen on tullut nähtyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:53

Ei kuulu, mutta haluaisin nähdä Onnen kerjäläiset. On kovasti kehuttu näytös.