Venäjä yllätti taas. Mitä se on nyt kieltänyt?

Avainsanat: tulli kiellot venäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 23:03

Venäjä on kieltänyt lakkojen ja karpalojen maasta viennin, siis tuonnin Suomeen.
Aiemmin sai tuoda 300 euron edestä.
Viranomaiset kuulivat tästä ensi kerran rajan takaa Suomeen tulleilta henkilöiltä.

Lähteet:
Yle uutiset

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 22:05

Eiköhän se keksinyt että eräällä lihafirmalla olisi käytetty lihassa antibioottia.Kyllä vissiin oli jotain muutakin.Se on sitä mahti miestä.Vai oliko mafia mies.Se koittelee.Anteeksi just sanottiin että kolmella lihafirmalla.Mutta sitä ei suomessa ole kuitenkaan koskaan löydetty. Haisee pahalle.Paras kun ei sinne vietäisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:25

Lakkojen tuonnin Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 00:27

Tyypillistä
"Viranomaiset kuulivat tästä ensi kerran rajan takaa Suomeen tulleilta henkilöiltä."
Eivätkä kummankaan tullin henkilökuntakaan kuulema tiennyt.
Onkohan se jo taannehtivasti voimassa ?
Että ne osaa munata itsensä aina ja kaikessa mahdollisessa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:03

Venäjä se osaa aina yllättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 22:10

Venäjä todella tarkka tuontituotteiden kanssa jos virhe koko erä seis , sehän on nyt kieltänyt useammankin tuotteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:52

Lihojen ja lakkojen vienninhän tuo ainakin kielsi.