Elohopea 20 astessa . Kesäaika hupenee silmissä. Minkälaisia suuria tai pieniä suunnitelmia napsulaisilla viikonlopulle?

Arki on aarteemme, pullataikina ja pölynimuri, pyykkikone ja ikkunanpesu.
Lämmin leipä, joka ravitsee, sitä kun syömme samassa pöydässä.

Avainsanat: viikonlopun suunnitelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 16:47

Huomenna nautitaan viileästä vesisateesta ja sunnuntaina >30 helteestä mökillä tai kottaraispönttö rannalle johonkin mukavaan paikkaan. Ei sen kummempaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 07:37

Nyt menemme mieheni ja koirani serkkuni mökille viikonlopuksi Teersaloon saareen..
Ja klenkkahan olen, mutta eipä tarvi kitistä kotona..
Sadetta olen tänne Turkuun odotellut turhaan..
Yksi asia minkä haluaisin saada kunnon salama kuvia, en sen kanssa halua lähempään tuttavuuteen..
Mutta uskon että saan nähdä upeat maisemat illan hämärtyessä kuin aamun valjetessa... jotka aion myös saada kameraan sisälle..
Joten olen silloin netistä irti ja viikonloppu sujuu ulkoilmassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 09:08

Sunnuntaina lähdemme käväisemään Turussa.Häijään markkinoilla poikkeamme alkumatkassa.
Oripäässä poikkeamme Villa Villessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 09:10

Ajelimme kotia kohti tuolta pihlajavedeltä iltasella.Oli tuossa keskiyön tunteina aika hämärää ,katuvalotkin syttyivät jossain matkanvarrella.Kyllä taivaskin näyttää jo syksyn lähenevän.Siellä sorsanpoikaset aika isoja ,oli pieniäkin vielä.
Vetet olivat lämpöisiä meni mihin vaan uimaan. Kristallin kirkkaita vesistöjä ja komeita pyörteitä saimaassa.Väsyy siinä autossaakin .
Nyt ollaan koto nurkissa ennenkuin joku soittaa ja pyytää luokseen.Menen mansikoita keräämään. Aika hyvin tullut omia luomu marjoja. Ollaaan syöty joka päivä ja laitettu pakkaseenkin.
Juurikasmaakin on kiva katsella kun perattu ja harvennettu.Herneitä syöty.Tänään täytyy uimassa pistäytyä.
Huumorin kukka se on maailman kaanehin kukka.Kiitos siitä sirkkaliisa.Ilolla luen kirjoituksiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 10:53

Jo nyt helle alkaa hellittää ja mittarikin näyttää normaaleita lukemia. On kiva aloittaa siivoilu tämän kuuman jakson jälkeen. Viikonloppu menee varmaankin kotihommissa tulevaa viikkoa ootellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 13:03

Launantiaina mennään Tampereelle lapsenlapsemme synttäreille hän täyttää 6 vuotta. Siellä se päivä sit vierähtää mukavasti iltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 13:10

Töihin yövuoroon ensi yöksi ja sen jälkeen ruhtinaallisesti nukkumapäivä+ 3 vapaapäivää. Jee, jee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 16:49

huomenna jos on uskominen sääenunustukseen ois vihdoinkin luvassa VETTÄ taivaalta ...ja nää helteet ainakin päiväksi pois , niin pitää silloin siivoilla ,kun nyt ei ole kuin pintaa liipassut ..jotta koti hommissa ainakin huomenna no sunnuntaina sit valmistelen ruokia, kun taas on tässä mäessä avoimet ovet ja saan yökyläläisiä ...ja sekä myöskin ruokavieraita oikein useamman hengen ...niin laitan jo etukäteen mitä voin ei tarvitse kokopäivää ruokia valmistella ....ehtii sit vaihtamaan kuuluimisiakin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 18:29

Ei ole suuria eikä pieniä suunnitelmia. Meen mihin nenä näyttää...

Jos suunnittelisin; leikkaisin heinää, siivoisin, pesisin pyykit ja kävisin vaikka ulkomailla.

Taidan vain istahtaa maton reunalle ja heilutella jalkojani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:32

Tälle kesälle olen ollut paljon reissussa, nyt vietän rauhallisen ja leppoisan koti viikonlopun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:20

Tämän viikonlopun suunnitelmiin kuului mm. ilmaiskonsertissa ja Frans Toikkasen taidenäyttelyssä käynnit ja molemmat on nyt totetutettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:37

Pienehkö ihminen suuntasi tiensä suurelle Saimaalle.