Entäs mutaista ja kuoppaista tietä?

englishrussia.com/index.php/...bad-roads/

Noita kuvia kun katsoo, niin eivät meidät tiet niin huonoja olekaan. Tuonne en kyllä lähde autolla.
Tuosta linkistä ei sitten kannata yrittää lunastaa "voittoa", jonka juuri sinä olet sattumalta saanut.

Lisätty: 22.07.2010 - 20:59

En Jumppis kehtaa laittaa tiekuviani tänne, ne kun ovat kaikki joltain moottoritieltä tyyliin " Detroit 10 miles ". Tylsiä kuvia. "SE" kuva on edelleen ottamatta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 21:42

Mielestäni tie koko kansan menestykseen on nimenomaisesti yksilöllisen menestyksen tukeminen, niin taloudellisesti .....kuin......... vain on ollut mahdollista.....Stalin.

Punaisella pyörällä polkien Maatushka luoksemme näin kiirehtää, tie on pitkä ja kuoppainen, sekä mutainen, mutta pyörä kyllä kuljettaa.

Muuten Petroskoissa murheen ristin kohdalla taulussa lukee........"kummasti muuten silmissä sumeni", kun luki tekstiä: "Venäjä ja Suomi – kaksi sisarusta. Suomi ja Venäjä – kaksi äitiä. Nyt he muodostavat tämän murheen ristin. Itsestään. Heidän päänsä ovat sulautuneet yhdeksi ja kätensä liittyneet yhteen toivossa. Että rakkaus voittaa. Se riippuu meistä. Jokaisesta."

Kysyjän kommentti

Ja maatuskat polkevat, nyt aina?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 19:09

Aja kevättalvella routakelien aikaa Keuruu-Myllymäki tietä, niin tiedät, että pakki on sekaisin aivan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 19:42

Oon joskus tallustellut pitkissä miesten monttusaappaissa, ja se vaati voimaa ja työtä mennä eteenpäin, ja en todella autolla moisessa paikassa halua kulkea...
Kiitos EI!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 20:48

Onhan noita linkkejä netti pullollaan! Hetken jo luulin että papiti esittää omia kokemuksiaan?
1983 piti Jyväskylässä jättää homma kesken kun nelivedot oli rikkoneet tien takaa tulevilta.
Antoi huomattavasti vauhtia lisää kun pyörä kävi välillä pohjanvarassa ajaessa tiessä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 21:09

En ole noita värejä paljon suraillut mutta mutaista savettua on tullut tyvettyä liikaaki kaikkikuoppineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 15:30

Minä joudun työni vuoksi välillä ajamaan mutkaisia, kuoppaisia ja todella suuri monttuisia hiekkateitä niin, että kokemusta on ihan tästä omasta pitäjästä. Eikä välleen naurata yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:37

Huonoja teitä löytyy meiltäkin, mutta suht koht ovat asiallisessa kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:27

Melekin kuin meidän mökkitie pahimpaan rospuuttoaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 18:52

olen pätkittäin asustellut maissa joissa ei muunlaisia teitä olekkaan, paitsi sitten niitä pitkiä ja kivisiä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 23:33

Näitä kotimaan teitä ajellessa on joskus tullut mieli kurvata viereiselle kynnöspellolle. On näyttänyt huomattavasti tasaisemmalta.