Entäs punaista tietä?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-31--Kökär

Lisätty: 22.07.2010 - 21:43

Katsokaas ottopoikaoy on herännyt!

Lisätty: 23.07.2010 - 06:36

www.napsu.fi/matkailu/matkakuvat/2345

(Olen ajanut valperin Moulin Road ia pitkin 1973 Sisteron-Frankfurt välin. Enpä nähnyt mitään tunnuksia.)

Avainsanat: punainen tie

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2010 - 18:20

Ahvenanmaan reissulla on tullut ajeltua punaista tietä pitkin.

Kysyjän kommentti

"söökarissa" on punainen sora myös.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 18:19

On tullut ajettua sekä sinistä, että punaista tietä.
Punainen tie oli pikkuisen märkä, kun siellä sattui satamaan ja lämmintäkin oli vai seitsemän astetta, vaikka oli keskikesä. Tuuli repi teltannarut vähän väliä irti maasta ja sitä vettä tosiaan tuli lievästi sanottuna runsaasti ja vaakasuorassa.
Eipä ole tarvinnut sen jälkeen telttailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 19:35

Maalaismaisema on aina mukaansa tempaava. Näitä lumikääryleitä näkee usein maalaistalojen peltojen laidoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 21:12

Ainakin painajaisissa:

Oli kerran punainen kylä, josta erkani punainen tie. Tien vieressä oli punainen kyltti. Se osoitti punaiseen taloon. Talossa oli punainen huone. Huoneessa oli punainen arkku ja arkussa olit SINÄ!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 21:46

pätkän sitäkin :

"Kirchheimista alkaa Punainen tie, joka kulkee Frankfurt am Mainin, Karlsruhen ja Freiburgin kautta Ranskaan ja edelleen Mulhousen kautta Besançoniin (Kirchheimista n. 570 km)"

Lähteet:
www.sembo.fi/Accommodation/a...amp;type=2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2010 - 09:54

En ole punainen joten punatie on tuntematon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:39

Olen tainnut ajella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2010 - 14:25

Minulle tuo punainen tie on tuntematon mutta pienessä keskisuomalaisessa kunnassa on kuin onkin Punainen Tori.