En tiedä onko kukaan huomannut?? Napsussa en ole ollut mukanana..Liisukka..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2010 - 20:10

Kivahan, kun aina joku ilmoittaa välillä "olinpaikkansa" sillä kyllä sitä väkistenkin joskus ajattelee tätäkin sakkia ja ihmettelee, jos joku on jonkun aikaa poissa.
Kaikkea hyvää tietenkin eteenpäinkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2010 - 08:13

Huomenta Liisukka. Olen kyllä huomannut ja ajattelin, että olet reissun päällä jossain. mukavaa, kun olet paikalla. Ihanaa päivän alkua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 08:17

On asioita, etttä ei aina, eikä joka päivä voi olla mukana napsun keskusteluissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 08:50

ei se haittaa vaikka vähän pitää löysää napsusta , kuhan ain siloin tällöin muistaa kurkkaa mitä kuuluu ... itsekin välillä lomailen koko koneelta , mutta välillä pitää katsoa tämäkin sivu ... hyvää jatkoa kesääsi , toivottavasti kaikesta huolimatta ehdit tästä kesästä nauttiakkin , edes jotenkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 09:20

En kyllä ole huomannut.Minullakin on nyt aika vierähtänyt muissa touhuissa.Ehkä se taas tästä alkaa kun syksyyn taas päästään.Mutta kiva jos kaveri muistavat täällä ahkeraan olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 11:13

En kyllä ole huommannut. Minäkin olen muissa niin paljon kiinni. On tekemistä yhtä sun toista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 16:27

Olen huomannut, olet ollut jonkun aikaa poissa..
Kerro kuulumisesi, onpa sattunut mitä vain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2010 - 20:46

Olen itsekkin ollut vähän napsussa,kun on ollut muuta ajankulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 17:48

Mukava, että olet taas mukana.Toivottavasti sinulle ja lapsenlapsellesi kuuluu vähän parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 22:34

No pappa on ollut enemmälti remonttihommissa ja lastenlapsia hoitamassa. Hyvä kun edes on ehtinyt napsua vilkaista. Kysymyksiä saati ladella. Niinhän laulussakin sanotaa "Ihmisen ikävä toisen luo". Nyt on napsun aika ja sen meidän yhteinen taika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 08:41

Olenhan minäkin ollut aika paljon "poissa". Mutta tänne saa tulla aina takaisin, siitä tämä on niin mukava tämä Napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 21:06

Kiva kun olet taas mukana, taukoa on minullakin ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 22:27

Kesä ja lomalaiset ovat vieneet itse kunkin ajan. Olet tainnut nauttia sinäkin lämmöstä ja läheistesi läheisyydestä - oletan.