Onko viikonlopuksi mitään erityistä mielessä?

Avainsanat: viikonlopun suunnitelmista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 16:57

huomenissa käväsen luovuttamassa yhden morsiammen, taitaa olla jonkinmoiset kemutkin tiedossa, sunnuntaina sitten yritetään toipua ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 15:43

Tänään vielä vapaalla ja viikonlopuksi sitten työhön. Huomenna iltavuoroon. Siinäpä sitä suunnitelmaa on taas kerrakseen. Tosin tykkään tehdä töitä viikonloppuisin koska silloin on kevyempää ja rahaakin tulee vähän enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 18:03

nyt on kiidetty tukkaputkella vähän joka paikassa näillä kulmilla siis 100 km sätellää ja syvä aikomukseni ois olla ihan vaan kotossalla suunitella menyitä.kun ens vikolla saadaan taas yökyläläisiä hieman isompi kööri ...vähän pyöräilyä uimista latokirpiskin pitää käydä sekkaamas tuolla naapurikunnassa joskos mansikoita hakis muutamaan hilloon ...no tuollaista laiskottelua vain ei sen kummempata ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 18:37

Huomenna lauantaina Keuruun Markkinat avaavat ovensa noin 200 metrin päässä asunnostani.
Ohjelma tarjoaa huppiviihdettä koko perheelle molempina päivinä. Menen sinne etsiskelemään aitoa markkinatunnelmaa.Llauantaina esiintyy Halavatun -Papat ja Pressan Katit. Sunnuntaina iso D on paikalla. Teatteriesityksiä Kimarassa mukana mm. Sanna Saarijärvi, Mikko Rasila ja Pirjo Berström.
Saan laulaa erämaaviisuissa. Uusi upea uimahalli avoinna. Markkinahölkkä juostaan lauaintaina, siihen en osallistu, vaikka palkintona arvotaan uusi polkypyörä.
Kaunista kotiseutuani voisin katsella ilmasta, mutta pelkään nousta yläilmoihin..
Vanhojen autojen näyttely ei myöskään liioin kiinnosta, kun just ostin tuon rukilla käyvän potku-
letukan.
Markkinabub tanssit alkoivat jo tänään ja ovat myös huomenillalla, mutta, rakot tanssivarpaissani eivä ole parantuneet viime jatsien pyörityksestä. Myyntipaikkoja on varattu yli 200, suurin osa jo viimesyksynä.Infoa on tarjolla tonteista, rakentamisesta rahoituksesta asumisesta jne.
Jos kiinnostaa käy tutustumassa www. keuruunmarkkinat.fi.
Ja jos paikalla tapaat lyhyenlännän rollarimummelin, niin nykäse hihasta ja tule juttelemaan.
Tuntomerkkinä on kaunis kukkahattu liereineen päivineen ja iloinne hymy kasvoilla.

Lähteet:
oma odottava tunnelmakalenteri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 19:41

vapaa viikonloppu ilman työrutiineja,ilman ohjelmaa,vain rentoilua:vain lauantaisauna tiedossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 20:06

Ei kyllä ole . Täällä oleilen metsien ja niittyjen humisevassa viidakossa, kissojen kera.Kuuntelen luontoa ja teen mitä eteeni ilmaantuu tehtäväksi.Välillä käyn katsastamassa napsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 21:28

Olen Hangossa. Musiikkijuhlat päättyivät tänään upeaan konserttiin Hangon kirkossa. Huomenna tänne tyttäreni asuntoon tulee toisenkin tyttäreni perhe. Sunnuntaina on pienimuotoinen sukujuhla. Ei mitään sen kummempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 21:20

Tuli tänään palattua Jämsästä vanhaa ystävääni tapaamisessa, olihan meillä pikkuinen aikaero viime näkemiseen vaivaiset 34 vuotta ja 5 kuukautta...
Päätimme kyllä nyt jotta tavataan hieman aikaisemmin jottemme pidä samaa taukoa, olishan tuo näkemisen riemu silloin hankalampaa jos oomme silloin rollaattori mummoja...