Nyt se sitten selvisi?

Miksi olen köyhä: www.taloussanomat.fi/raha/20...39?ref=rss

Avainsanat: työ tekee köyhäksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 11:47

suomessa tyhmäkin tulee rikkaaksi kun ottaa vastaan poliittisen viran

Lisätty: 16.07.2010 - 11:50

onneksin viisastuin vanhempana sen verran että muutin pois suomesta

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2010 - 08:28

Kyllähän nuo kaikki vaikuttaa ihan kaikkeen ihmisen elämässä.Myönteisyys on minusta asia 1.Virikkeys on kanssa .Se luodaan lapsena.Kodilla suuri merkitys.Kun lapsi kasvaa.Se vaikuttaa noihin asioihin mitä linkissä ilmeni.
Tästä voi olla niin montaa mieltä kun on miestä ja naistakin.
Harva se rikkaaksi tulee reilulla ja rehellisellä työllä. Verotus niin korkeaa.Mitä ahkerampi olet sitä köyhemmäksi tulet.Jollain muulla suomessa tullaan rikkaaksi, mutta millä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 11:59

Siinäpä vihjettä, ei tässä voi sitten muuta enään tehdä köyhyyden poistamiseksi kuin
alkaa pitää palopuheita päästäkseen edustamaan kansaa, mutta sielläkään ei "rehellisellä"
työnteolla pärjää ja vilppi ei kuulu toimenkuvaani. Joten köydyn sitten vaan.
Onhan se huoletonta, kun ei tarvitse ajatella kuinka lapseni jakavat varallisuuteni, hautauskuluni olen
jo tallettanut, jotta omillani edes sinne pääsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2010 - 21:53

Siis tuo on totta, köyhyyttä ei pois saada lisääntyy vaan kun nuo 200 päistä nostavat vaan omia palkkojaan...