Joko sinulla on kauniit rusketus raidat?

Avainsanat: rusketus raidat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 10:36

Ei ole ihmeemmin rusketusraitoja kun ei jaksa tuolla auringossa pitkään olla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 09:15

Kyllä niitä tulee tällä ilmalla tahtoi tai ei. Ihan sillee siedettävät .Suojaan ihoa aika hyvin vaateilla.Pieni rusketus ei pahaa tee kun ei polta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 09:34

Kun saiskin aurinkoa vaikka kuinka olen auringon alla, nyt täytyy sanoa että joku pieni väri on tullut mutta en kyllä kehumaan lähde!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 11:04

Ei ole mokkakahvin rusketusta, sillä olen varjoisten polkujen kulkija. Kumma kun se varjopuoli vetää aina
puoleensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 12:31

Vaalea pohjoismaalainen iho edelleen, jonkin verran rusketusta on pintaan tarttunut ulkona liikkuessa. En varsinaisesti ota aurinkoa koskaan so. löhöile rannalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 13:08

Se tuo Uunon verkkopaita tekee pikantin säväyksen kun nukahtaa aurinkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 14:30

Ei ole mitään raitoja vaan toukokuussa hankittu, raidaton rusketus on vielä säilynyt ja kohta tulee uutta. Suomessa ei kunnon rusketusta saa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 19:16

Suomessa hankittu vanhanajan kunnon rusketus (paidattomalla ei paljon raitoja ole) , sitä kehtaa käydä näyttelemässä vaikka ulkomaillakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 20:14

Kyllä on uikkareista jäänyt. Onneksi vatsassa ei ole poikittaisraitoja. Vatsa on sen verran pinkeässä kunnossa, ettei jää poimujen takia raitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 07:47

Kunnon rajat on.