Maistuuko helteellä ruoka ? Minulla dietti menossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2010 - 16:04

eipä helle haittaa syömisiäni(kään),
ruokahalua piisaa, seura vaan käy vähän vähemmäksi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2010 - 15:28

Maistuu,perunoita ja makkarasoosia tuli just syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 15:34

eipä oikein maistu, mutta henkensä pitimiksi on jotain syötäväkin.
jäätelöä juuri nautiskelen sisäiseksi viilennykseksi.

enoltani sain vastakaivettuja uusia perunoita, ehtoommalla niitä täytyy maistella graavilohen kera. ( silliä en syö missään muodossa.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 17:41

Ei maistu ruoka...vettä menee kurkusta ihan ennäytsmäärä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 18:04

Ei maistu mutta jotain kevyttä on kumminkin syötävä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 18:16

Ei maistu yhtä hyvin kuin viileämmällä säällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 19:25

Yksinkertanen ruoka/tai kylmä ruoka maistuu jkv, äsken keitin uusii pottuoloit ja sillikastiketta niitten kans, niin eipä tarvinnu hikoilla hellan (kaan) ääres ja hyvää oli:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 21:10

Vähemmänhän se ruoka kuumuudella alas menee, eikä tee kun joskus makean himon.
Nestettä lähinnä vettä juon nyt heltellä kolmisen litraa, pari teelusikallista proteenijauhetta,sekä pikkuisen silliä.
Otetaan takaisn ilmojen viiletessä. Itseni kohdalla on voi diettiin verrata tätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 21:45

Kerran päivässä on syötävä. Suolasta tekkee miel. Mitä siihe siun diettii sit kuuluu?
Keikurintyrrii ja hauenpousauksii?

Vastaus siis; aina ei maistuis, mut himppasen syön kuiteskii... Ja suolane maistuu paremmalt ko aikoihi. Ja juoda pittää, et saap hikkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 21:49

Kyllä se ruoka hyvää on .Uusia perunoita ja silliä.Salaattia ja piimää.Välillä voileipää ja kylmää maitoa.
Kahviakin silloin tällöin.Ei ruokahalu ole mennyt mihinkään.Mansikoitakin syöty ahkeraan.
Nythän aivan mahtava aika olla dietillä.Tsemppiä timpalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 22:16

No ? kai se maistuu onhan se syötävä helteelläkin !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 01:10

Hyvin kelpaa. Tänäänkin uusista perunoista, sipulista ja balkanmakkarista tehtyä jalostettua pyttistä joka sai lisukkeeksi kermaa ja mausteita. Hyvin kelpasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 04:54

Ei maistu. En saa alas mitään rasvaista. Hyvin kevyttä on tullut syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 08:27

Maistuu, mutta ehkä vähän kevyempänä ja hirveästi tekee mieli kylmää hedelmäsalaattia jota olen tehnytkin melkein joka päivä. Nyt saa vielä tuoreita aprikooseja ja ne ovat herkkuani. Varmaan hien ja juomisen myötä poistuu niin paljon ravintoaineita, että elimistö kaipaa mm. vitamiineja kovasti, kuin myös suolaista.