Kukä tykkää käydä yöuinnilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2010 - 07:32

Se on jännää. Kun kuu ja tähdet loistaa ja on pimeää ympärillä.Näin kesällä se on kuin päivällä ,hiljaisuus tuo tunnelmaa lisää.Harvemmin nykyisin mutta ennen aika yleistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2010 - 01:03

Minä ainakin näillä helteillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 01:51

Kyllä tykkän käydä yöuinilla..kun tulee hiki eikun uimaan..ainakin kun on saaressa..sillä tulee uitua öyllä ja päivällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 03:46

Olen matkalla sänkyyn yövirtsalta ts välipäästöltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 07:41

ei päivä- eikä yöhelteilä mummo enää ui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 07:54

Ihan kiva:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 10:57

Kyllä. Miehen kanssa kävimme puolita öin uimassa ja saatiinin pitää koko uimaranta tuolloin ihan omanamme. Vesi oli lämmintä ja oli kiva polskutella rinta rinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 11:36

Tykkäisin kyllä käydä. mutta nuo on noita juttuja kun tein nuorempana..
Mutta nytkin lähdössä taas makoileen auringon alle ja polskuttamaan maauimalan vettä keholle..
Täytyypi viel hakea kylmät eväät juomaa ja joku kolmio leipä ja Tietenkin pakata Juha Vuorisen kirjakin mukaan ja ristikkolehti jos lukeminen ei nappaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 12:14

Sepä ois ihanaa! Kateeksi käy! Kun asustelee niin kaukana vesistä, saa suihku kelvata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:22

Minä tykkään - mutta en käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2010 - 15:35

veneellä liikukellessa nuo yöuinnit vastaa vähän iltapesulla käyntiä, näillä keleillä se ei tosiaankaan ole ollut mikään ongelma, päin vastoin ...