Asumisoikeusasunto ?

Onko vuokra mielestäsi liian korkea . Kun kumminkin olet sioittanut asuntoosi tuhansia niin kuin mekin.?

Avainsanat: asumisoikeusasunto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 21:11

Yhdellä sanalla sanoen asumisoikeusasunto = rahastusta.....

Lähteet:
vahimman poikani kokemukset/tv-ohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 09:46

Sillä perusteella, mitä olen asumisoikeusasuntojen vuokrista kuullut, niin kovin korkeilta ne tuntuvat. Monesti sillä vuokrarahalla jo maksaisi hyvinkin kokonaan omistamanssa asunnon lainakulut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 10:22

Siksi en ole asumisoikeusasuntoa ottanutkaan vuokrat todella ylisuuria...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 13:26

Olen sitä mieltä että vuokralla tulee kaikkein halvemmaksi.Eihän täällä enään ole mikään halpaa.Kaikki kivunnut tähtiin asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:47

Rahastusta, helpompi on ostaa kokonaan omaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 08:26

Jotenkin erikoinen systeemi, en kyllä siitä tarpeeksi tiedä, vaan pelkästään omistusasunnoista. Luulen että siinä kyllä joku vetää välistä (ASO-asunnoissa siis).
Asumiskustannukset riippuvat siitä missä päin maata asuu, Helsingissä kantakaupungissa omistusasuntojen hinnat ovat taivaissa, samoin yksityisten vuokra-asuntojen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 09:06

Mietin jonkun aikaa tänne muutettuani sitä asuisoikeusasuntoa, mutta päädyin vuokralle. Ikää on jo liian paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:15

Velaton ok-talo joten en ole sopiva vastaamaan tuohon.