Meinaatko katsoa tango finaalia.

Itselle se on koho kohta tänään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 09:57

Katoin ihan loppuhuipennuksen. Kärkikaksikko olivat molemmat todella hyviä, mutta mielestäni se Onnen kyyneleet sopii jotenkin paremmin miehen kuin naisen laulettavaksi. Olisiko siinä syy, miksi kahtena vuotena peräkkäin on voiton napannut mies. Viime vuonnahan laulettiin sama tango ja tuolloin kyllä Kaija Lustila oli mielestäni Amadeusta parempi.
Mielestäni Suvi Karjula esittää paremmin muuta kevyttä musiikkia kuin tangoa.

Kysyjän kommentti

Kiitos ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 12:07

Kyllä minä aion tänäiltana katsoa finaalin, muuta en ole katsonutkaan, enkä kuunnellut.
En tiedä yhtään missä mennään. Kohokohta se ei minulle ole, mutta pidän myös sen
laatuisesta musiikista, en siis ole se nutturapäinen pyhäkoulunopettaja.
Nautin kaikesta kauniista ja varsinkin musiikista, siinä tosin urkumusiikki on ensisijalla.
Mutta kyllä se tanssivarvasta vielä minullakin kutittaa ja hyvä viihdemusiikki, joten nautitaan
iltapalana sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 12:54

En aio mutta tässä on se linkki edelliseen, Rahkonen:
www.youtube.com/watch?v=PfmcjSakd2A

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 13:37

Meinaan katsoa, ilman muuta. Omat suosikit kuninkaaksi tai kuningattareksi on vielä kisassa mukana :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 14:52

Tulee kyllä seurattua syrjäsilmällä...
kun on myös muuta katseltavaa, Jadea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 16:13

Enpä tiedä, kun ei kauheasti kiinnosta. Minusta tänä vuonna heikohko taso. En tosin tykännyt viime vuotisestakaan voittajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 19:40

Tuossa se menee napsuttelun ohessa. Pidän tangomusiikista. Hyviä ovat, Olavi Virta on kaikkien aikojen paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 10:10

katsoin loppuskaban missä Karjula ja Maunuksela kisailivat.
mielestäni parempi voitti, lavakarsimaa ja laulutaitoa voittajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:31

Kyllä, koko kesän kohokohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:00

En, en ole kevyen kaupallisen musiikin ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 20:29

Näin jälkeenpäin sanoen tuli katssottua

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:59

Tarkoitus oli, mutta toisin kävi.