Huomenta napsulaiset ja mukavaa lauantai-päivää. Oliskohan tämä se kiinalainen "ufomies"?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-51--Praha

Lisätty: 10.07.2010 - 16:04

Jos on liikaa kuvia niin anteeksi vain. Mitähän varten tämä matkakuvat-osio sitten oikein on jos sinne ei saa kuviaan laittaa?

Avainsanat: kentällä ufo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 12:29

No just, tätä minä olen unissani nähnyt, joten en edes pelästynyt.
Kyllä Sinä Mariaani nyt viihdykettä minulle laitoit, Prahan kuvien katselussa menee
tunti jos toinenkin. Kiitoksia matkaseurasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 05:18

Jo on praha hyvin kuvitettu, 284 kuvaa?

Lisätty: 10.07.2010 - 07:41

Niin hyvää huomenta!
On tässä hyväkin puoli, minulta säästyy matkustamisen vaiva, koska voin käydä katsomassa millaista siellä on, Napsun matkakuvista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 07:40

En kyllä pitänyt henkilökohtaisesti tuosta näkemästä.Mailmalla kaikkia .Hämähäkki miehiäkin.

Lisätty: 10.07.2010 - 07:42

Ei muutakun lauantaita ja lämmintä tulee.Nautitaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 11:11

Ruma otus en sano mistä tai mikä..
Mutta maailmalla on vaikka mitä...kuvattavaa mutta tuota en kyllä albumiini pistäisi...matkakuvana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:37

Johan oli kuva, mutta kiva nähdä tälläinenkin ufomies. Minä pidän paljon kuvistasi, niitä on ilo katsella. Käyn nämä uudetkin vilkaisemassa kun ennätän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:19

Siinähän se, ufomies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:56

Ei hassumman näköinen otus, kenestäköhän suomalaisesta on kloonattu.