Montako kertaa olet elämäsi aikana muuttanut?

Minulla on nyt järjestyksessään 10. koti jos lapsuudenkotikin lasketaan mukaan. Tässä nykyisessä kodissani olen viihtynyt jo yli 10 vuotta enkä aio ihan heti muuttaakaan.

Avainsanat: koti muutto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2010 - 22:32

10 kertaa vanhempieni kanssa kun olin täyttänyt 15v.tta.Silloin tuntui että kotia ei ollut missään. Sitten 2 kertaa ennen kuin tulimme mieheni kanssa tähän paikkaan ja ollaan oltu 1971 lähtien.Tämä on koti nimellä sitä merkitystä.Arvostamme kotia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2010 - 22:12

tämä on minulla myös kymmenes koti jos alusta alkaen lasketaan.
aikuisiällä olen muuttanut kuusi kertaa - eli neljässä tapauksessa en ole voinut vaikuttaa asiaan. myös minulla nyt sellainen koti josta lähden niin sanotusti jalat edellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 22:17

Nyt piti oikein alkaa laskemaan..Tästä talosta läksin 48 vuotta takaperin ja olen asunut muualla 4 kertaa senjälkeen ja nyt taas asunut tässä kotitalossani vuodesta 2001...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 22:19

Lapsuus- ja nuoruuskodista 5 kertaa, sitten perheenä 11 kertaa ja nyt yksikseni loppusuoralla vielä
1 kerran. Tänne syntymäpitäjääni tulin yksin ja jäädäkseni.
Toivon, että ei enään tarvitse muuttaa muualle kuin sinne ikuiseen kotiin, sinne jäädäkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 22:20

Piti alkaa oikein miettimään mutta en voi muistaa tarkalleen mutta noin parikymmentä kertaa.Nyt puoli vuotta asustellut ensi kertaa rivitalossa mutta tämä on asumisista pahin vaihtoehto....Tai no,se on niin naapureista kiinni mutta liian intiimiä asumista tämä onpi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 23:32

Todella usein, mutta tässä viimeisessä 16 vuotta. Nyt viikonloppuna muutan takaisin keskustaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 05:18

Näin äkkiä laskien noin 15 kertaa ja siinä on tosin pikku muutotkin mukana...sellaiset, että odottaa jonkun asunnon remppaa tms. ja joutuu olemaan väliaikaisessa kodissa. Hyviä puolia on ollut se ettei ole päässyt kertymään vuosikymmenien vanhaa roinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 08:57

Neljä kertaa olen muuttanut ja viimeisessä paikassa asunut 35 vuotta. Seuraava paikka johon muutetaan on se mihin mennään jalat edellä ja suorana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 11:05

13 tulee täyteen kun lasken nuo lapsuuden koditkin, ja on tullut perheen kasvamisen myötä aina isonpaan ja sitten taas pienempään kun lapset ovat pesästä lentäneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 11:11

24 kertaa olen muuttanut, ( niihin sisältyy Hollannissa ja Saksassa asuminen myös )
ja tuskinpa Seinäjoki on lopullinen asuinpaikkani, sentään jo 5 vuotta vanhalla syntymäseudulla asunut.
vaan koskaan ei tiedä etukäteen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 20:43

9 kertaa on tullut muutettua ja toivottavasti ei yhtään enää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 23:21

Hei Tuutikki, minäkin olen muuttanut noin 10 kertaa. Ja tämä koti jossa nyt asun, on se jonne asetun. Toivon mukaan enään ei tarvitse muuttaa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä minne elämä kuljettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:48

En pysy enää laskuissa, useammin kuin kerran ja toisenkin.