Voiko kissan viedä mökille, jos kissaflunssarokotus ei ole enää voimassa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2010 - 14:18

Aikanaan kun oli meillä kissa..en antanut muuta,kun matokuurit..Ei saanut koskaan rokotuksia..
Vie kissat vaan mökille nauttimaan kesästä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2010 - 12:10

Suosittelisin kyllä koska siellähän tuo vissiin ulkona liikkuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 12:40

Mielestäni voi. Kun meillä oli kaksikin kissaa, ei niillä ollut koskaan kissaflunssarokotusta ja kaiket kesät onnellisina ja terveinä mökillä vaelsivat. Pääasiat, että matolääkitys on kunnossa sillä kissat tahtovat metsästää kaikkea minkä vaan kiinni saavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 21:01

Ei niitä ennenkän rokteltu ja käärmekin pääsee hengestään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 22:15

tää on näitä universumin ufoja juttuja. vakiona voisis sanoo että jollei sitä rokotetta hanki - aivan varmasti jotaan tulee, jos se on kunnossa - ei mitään "olis ollu tullutkaan". vaikeesti sanottu?
ota varman päälle jos kisusi on sinulle tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 22:52

Kissa on paikka uskollinen. Koti on siellä missä eniten ollaan. Pistä kiinni jos et ole varma etti lähde lipettiin.Niitä vaikea vieraista paikoista löytää.Ovat arkojakin ja pelkokin voipi karkoittaa kissan.Huolehdi että kissasi tulee kotia takaisin.Kun poistut mökiltä.Niitä ei sinne saa jättää.Hoito aina palkitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:01

Ilman muuta voit viedä, kisut vain matkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 17:30

Rokotukset pitää olla ajan tasalla.Ihmisillä myös.