Turun kakskerrassa kivoja liikennemerkkejä:Varo ketunpoikia tiellä.Onkohan niitä muuallakin?

Siellä niitä istuskeli tielläkin ja eivät pienet repolaiset autoista piitanneet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 22:02

onneksi jossain ollaan huolissaan muistakin kuin ketunpojista (esimerkiksi papoista)

valperi.blogspot.com/2010/06...n-syy.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 12:00

Rakkaat Rantasalmelaiset varoittavat näin; www.ita-savo.fi/Uutiset/karh...88480.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 16:28

Tiedän kuka nuo on laittanut, eläinsuojeluväkeä ovat... tunnen tapaukset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 16:57

Aika hyviä varoituksia. Kyllä se on kaameeta kun hyökkäävät äkkiä tielle.Ei paljoa kerkii väistämään.
Kuitenkaan ei kukaan päälle halua ajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 19:33

silloin , kun asuin turkkuses siellä meitin nurkilla oli varoitukset siilistä , niin eikös melkein joka yö jotku hurjastelijat ajaneet siilipienoisen päältä ... kyl pisti vihaks ... koska vahinkolle ei mitään voi, mut ne klopit jotka siellä hurjastelivat tuhatta ja sattaa tekivät sitä tahallaan... eipä noista merkeistä paljoa välitetä , silloin kun on kiire ja silmät kiinni melu kuuloa tappava ja vauhti 100 km / t kaupunki alueellaa , jos ei sen ylikin .. eipäs siinä sokeassa vauhdissa mitään nää eikä kuule ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 20:33

Olen tehnyt saman havainnon kuin Tertsi. On niitä välillä ihan riesaksi asti. Mahtaakohan käydä samoin kuin Lontoossa kaupunkikettujen kanssa. Voitaisiin lähettää muutama Helsinkiin city-kaneja syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 23:06

Ensimmäisen kerran elämässäni kuulen tai luen, että sellaisia varoitusmerkkejä on olemassa.
Hirvien varoitusmerkkejä olen kyllä nähnyt, mutta kettujen en. Ja hauska tosiaan, että mainitaan
ketun pojista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 00:48

Meilläpäin ei ole varoiteltu ketunpennuista, mutta toisenlaisia varoitusmerkkejä on ilmestynyt tienvierelle. Erittäin huvittavia ja hellyyttäviä, mutta kuitenkin todellakin tärkeitä ovat nämä meillä päin käytössä olevat kyltit: VARO SIILIÄ!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:15

Tertsi laitoin sulle postia 12.7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:21

Voi ressukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:21

Ei ihan noin hauskoja, ainoastaan varoitetaan töyssyistä. (Hidasteita.)