Onko totta?

Että,etelän lomakohteiden hoteli huoneissa vilisee torakoita.

Avainsanat: torakat hotellit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 09:30

on ainakin espanjassa ,kreikassa ,turkissa ym.... mutta en nähnyt virossa, karjalassa venäjällä enkä ruotsissakaan ...niin enkä täällä kotomaassakaan hotelleissa joissa olen yöpynyt ....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 09:30

Kyllä olen kuulut..että torakoita on ollut hotellihuoneissa.....Itse en ole ollut koskaan sellaisessa hotelissa missä olisin tavannut torakoita....on ollut siistit hyvät hotellit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 10:05

Ei sitä tarvitse etelän maihin mennä, kävin Tanskassa joku vuosi sitten, ja torakoita vilisi joka paikassa
hotelissamme. Ihnottavaa oli. Mainitsin jo aikaisemmin, että kun varasimme illalle niitä kuuluisia tanska-
laisia voileipiä, niin ruokahalu katosi kokonaan, kun ne luikki siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 10:05

Onhan niitä, ihmisen seuralaisia, mutta kyllä niidenkin kanssa pärjää. Huolehtii vain siitä, että mitään syötävää ei jää lattioille, niin pysyvät paremmin poissa. Samalla pysyvät myös muurahaiset loitolla. Eikä matkalaukkua kannata säilyttää avonaisena lattialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 10:18

En ole koskaan itse törmännyt torakoihin, vaikka matkustellut olen paljon. Muurahaisia voi kyllä tulla, jos lattialle on jäänyt sipsin murusia tms. Kylppäriin kannattaa jättää yöksi valo, ettei viemärin kautta tule vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 10:39

etelän missa hyvin yleisiä,ehkä kosteat ja lämpimät paikat "synnyttää" vaikka ei erityisen saastaista olisikaan,andekin vinkki valojen päällä pitämisestä on oikea,muuten joutuu flamencoa tanssimaan B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 11:29

Olen kyllä kuullut, mutta en itse tavannut onneksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 15:41

torakoita kun tässä nyt kauhistellaan niin voin sanoa kokemuksesta ettei se ole ilmansuunnasta eikä tähdistä kiinni, lämmin ja kostea riittää, kyllä niitä torakoita ilmaantuu siistimpiinkin paikkoihin (olen tavannut 'viidentähden' torakoitakin mm. Pariisissa ja Ateenassa)

kun ympäristöolosuhteet ovat suotuisat niin torakoita varmasti on, hotellit/ravintolat/asumukset saavat olla rauhassa vain kun niitä säänöllisesti myrkytetään, välillä on mieleeni jopa tullut ajatus (kun ei ole näkynyt jälkeäkään torakoista) että missähän myrkkypurkissa tässä nyt asustellaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 15:53

Jossain voi vilistä, mutta siisteissä ja turistien paljon käyttämissä ei yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 16:41

niin paljon olen nähnyt erillaisia eläimiä etten tiedä edes määrää saati nimiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 18:04

Samaa mieltä Valperin kanssa, etteivät torakat välitä hotellin tähtiluokituksesta. Kuulemma NY:n jokaisessa hotellissa on torakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 20:30

Onhan niitä näkynyt ja jopa yöpöydän laatikossa. Eivät häiritse, kun pitää pienen yövalon päällä. Valonarkoja kun ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:31

Onhan niitä etelässä, ja ei ne nyt niin säikäytä. Valot kun laittaa päälle niin pysyvät loitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:09

Lukuisilla matkoillani olen vain yhdessä hotellihuoneessa nähnyt torakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:38

Ei niitä nyt niin kamalasti ole matkoilla näkynyt. Mutta saattaahan niihin törmäillä. Valot yöksi vessaan ja murut pois pöydiltä ja lattioilta niin eiköhän sitten pärjäile. Mukavaa lomaa.