Mistä huomaat,että joku ihminen kukoistaa(nauttii) onnestaan??

Avainsanat: onnen kukoistus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 06:15

Onni on kuin suudelma, se täytyy antaa jotta sen vois ottaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 00:51

yleensa kehrää kuin kissa B-) ja sen huomaa ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 01:07

tiedän ainakin yhden jolla on silloin 'typerä' hymy naamallaan eikä muista valitella vaivojaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 01:26

toimii aivan järjrttömästi,suoraan sanottua käyttäytyy kuin idiootti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 07:02

Kyllä sen huomaa. Koko olemus suorastaan säteilee. Hymy on herkässä ja askel kevyt, kuin keijukaisella. Tuollaisesta olotilasta on jo monta vuotta...huokaisee täällä hän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 08:26

Kuin kissa pistoksissa..
säteilee..
hymy loistaa kuin Naantalin aurinko.
ei kuule mitä puhutaan, on kuin olisi jossain muualla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 09:07

Koko olemus ikäänkuin hehkuu, iloinen ilme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 09:41

koko olemus hymyilee , suu , silmät , naama ja koko kroppa hehkuu onnestaan .. jalkakin nousee kepeään , eikä turhat vaivat tressaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 10:33

Ainakin eräs ystäväni joikaa sitä jatkuvasti joka yhteydessä. Ihanaa kun on rakastunut, ja löytänyt nähtävästi kunnon miehen, mutta myös vähän rasittavaa välillä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 12:16

Sen vaistoaa helposti ihmisestä.Silmät sen ensin kertoo ja onnellisesta huokuu näkymätön säteily joka voi olla tarttuvaakin ja mikä ettei..Itse olen vaikeuksista ja murheista huolimatta melkoisen onnellinen aina ja yritän sitä tartuttaa toisiinkiin.Huumorin avulla se onnistuu parhaiten.Ps."Meitä ei surulla ruokita sanoi puliukko kun naurulokkia söi"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 17:33

Kulkee kuin hevonen kilparadalla,suitset silmillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 19:28

Ei ole vaikeuksia tuon arvioinnin suorittamisessa. Yleensä hymyilee kuin Hangon keksimainos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:00

Ainakin sellainen puhua pulputtaa jatkuvasti ja mieluusti vielä siitä vastakappaleesta.