Mistä löytyy Hudsoninlahti?

Avainsanat: hudsoninlahti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 07:41

Hudson Bay jää lentoreitin Zürich-Los Angeles alle:
www.aijaa.com/v.php?i=6402792.jpg

fi.wikipedia.org/wiki/Hudsoninlahti

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 23:44

Kanadan koillisosasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:24

Siinä valperi taas valppaana antoi ihan oikean vastauksen..kyllä meidän napsussa on todella hyviä vatauten antajia..että toiseksi jää..kun on tämä viisasten kerho napsussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 11:28

No vastauksia tuli tuutin täydeltä joten ylemmät ovat oikeassa Kanadan koillisosassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 14:50

Sinne pitäisi päästä retkelle ehdottomasti. Lahden pohjukasta voi löytää sateenkaaren ja aarten. Minä en tuota aarretta tarvitse. Minulla sellainen jo on. Katsella voisin, vaan en ymmärrä miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 18:48

Viisas ja nopea pärjää napsussa hyvin, mutta ei kait tämä mikään välkkyjen kilpailu ole..
Hyvä ja kiva puuhaa kaikille kiinnostuneille.
Sitten asiaan, Hudsoninlahti on ikkuna jääkarhujen tulevaisuuteen lämpenevässä maailmassa. missä ne elävät esiintymisensä äärirajoilla.

Lähteet:
2 lausetta omaa tuotantoa ja lause googlesta haettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 22:54

Taas sanon vain että tällaisiin on helppo vastata kun on yksi ja ainoa oikea vastaus. Eli kuten edellä vastanneet vastaan minäkin.