Olenko hullu kun kasvattelen .

Tänään söin luomumansikoita ison kupillisen ,perunoita ja nauriita, kohta herneitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 22:25

ei se ole hullua kun harrastelee ja ruokakunnalleen kasvattelee ja nauttii 'luksusta'

sitten menee vähän hulluuden puolelle jos sillä meinaa tehdä bisnestä ja rikastua

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 20:39

Ai kun hienoa, maistele hyvillä mielin,, EI OLE HULLUN HOMMAA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 21:31

Itse olen yhtä hullu..jos sitä voi hulludeksi sanoa..kaivoin omasta maasta perunat mitä tänään taas söimme..myös salaatit ja tillit..paistoin Lohta..minkä olin ostanut..ei ollut omaa saalista..Suuuri nautinto syödä omia kasvattamia...on maailman parhaita..omasta mielestäni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 21:41

Kateelliseksi tässä tulen, kun luettelet herkkujasi, mitähän huomenna.
Niin minäkin tein aikanaan, vaikka asuin kaupungissa oli oma palsta,
jossa perunaa , salaattia ja juurikasveja kasvateltiin.
Tomaattiakin yritin kerran, mutta meni mönkään, vaikka taimet ostin.
Kurpitsa onnistui hyvin. Jatka vain, entiseen malliin ensi suvenakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 22:42

ollaan yhdessä... meilläkin kasvaa yhtä sun toista ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:16

Hienoa! Noin sitä pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:49

toinen hullu kasvattelee luomusalaattia ja luomuperunoita ja muutakin luomua. Aikanaan valtaa siunattu hulluus kunhan perunoita maistelen,ihanaa hulluutta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:58

Harvemmin sitä ihmistä hulluksi sanotaan kun henkensä pitimiksi ruokaa suuhunsa laittaa. =)