Maailman onnekkain ihminen?

Putosi 800 metriä, sai murtumia
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=6

Avainsanat: ensimmäinen ja viimeinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 18:22

kaalimaahan kapsahti...kävi venäläisellä tsäkä;onneks ei ollut itsepäinen venäläinen,koska otti opikseen...

Kysyjän kommentti

praa värkki!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2010 - 03:53

Minä kun luulin, että se olen minä?
Venäläinen varjo ei jostain kumman syystä auennut? Onkohan sillä takuu? Julia saa varmaan uuden varjon, joten ei hänen kannattaisi lopettaa noin onnekkaasti alkanutta harrastusta.
Aivan ainutlaatuinen tapaus tuo ei kyllä ole. Googlettamallakin löytää aika monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 06:59

Olipas onnea, että sattui suo alle. Siitä tulee mieleeni eräs romanttinen tapaus- 80 luvun alusta, kun tämä juoppo mieheni kiljui aina meikäläiselle, että kyllä joudat suolle uppoomaan (olin kaatanut hänen viinapullonsa viemäriin)....suosta voi siis olla monenlaista hyötyä ja iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:03

Kyllä taisi onno olla siinä kun suolle putosi ja jäi henkiin.Ompas siinä muistelemista kerrakseen.Uskoo varmaan tämän jälkeen johonkin koreipaan johdatukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 08:56

Joillain käy oikein moukan tuuri.. HYVÄ NIIN HÄNELLE...

Joskus saa lukea tällaisista ihme pelastumisista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:00

Kyllä oli hyvä tuuri tällä laskuvarjohyppääjällä,että putosi suohon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 12:59

Eikä ole,koska vapaaehtoisesti tekee tuota.Onnekkain ihminen on terve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 14:00

Kerrassaan onnenpekka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 15:56

Varmaan kertoo kyseessä olevaa tapusta elämänsä suurimpana tapahtumana.
Mitenkä se elämän suuruus huomataankin vasta jonkun ihme pelastumisen kautta.
Minähän uskon Korkeamman käden johtoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 00:31

Olipas siinä onni onnettomuudessa.