Sekoittaako helle päät vai tarvitaanko siihen muita eväitä?

"Porvoossa ammuttu kaksi ihmistä, yksi vakavasti loukkaantunut"

yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/...09528.html

Avainsanat: helle väkivalta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 11:28

toffe aika oikeilla jäljillä mun mielestä,mutta oma pää tuntuu normaalia hajanaisemmalta heltehillä.Väkivaltatapahtumat tosi valitettavia,mutta näköjäs tapahtuu joka puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 10:47

Näitä juttuja sattuu ja tapahtuu nykyään hyvin paljon oli hellettä tai ei...
Toivottavasti kukaan Napsulaisista tällaiseen ryhdy, en kyllä uskokaan.. kyselemme ja vastailemme hyvin paljon..
Luulisin että nämä tällaiset tapaukset johtuvat ettei saa päänuppinsa ajatuksia ulos puhumisella ja sitten sattuu ja tapahtuu, elämä onkin jo siinä vaiheessa pilalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:01

Ehkä tämän ampujan pään on sekoittanut joku muu,kuin helle.Kyllä henki on hupa nykyaikana.Oma pääni on suht kunnossa,kun pysyttelen varjopaikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:06

"Kuumakallet" ovat lisääntyneet oli helle tai ei ja vielä kantavat reikärautaa mukanaan.
(Maliin ovat saaneet varmaan virkavallalta?)
Poliisit saisivat pitää myös aseensa piilossa, "kruununkihloja" voivat kanniskella näkyvissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:14

Niin siinä käy, kun pää kuumenee liikaa. Huh, huh. Mistähän lie taas kysymys, velka, (raha tai kunnia), huumeet vaiko mustasukkaisuus? Selvinnee ajan myötä. Suomi on onnellisuuden lisäksi kyllä myös väkivaltainen maa nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:40

Ei sekoita helle päätä, kun muistaa hörpätä riittävästi nestettä. vesipulloa pidän koko ajan mukana ja ahkerasti siitä hörppäilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:41

Helle sekoittaa päitä, se ei ole mitään uutta, mutta mitä liittyy tuohon Porvoon tapaukseen,ei tietenkään ole tiedossa. Ampuma-ase mukana.... sekin ihmetyttää. Jotain muuta sekoitetta on pakko olla mukana, ei pelkällä kuumuudellla tuota saa aikaan. Alkaisko selitys h-kirjaimella....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 15:30

Hellekin voi sekoittaa, mutta voihan se olla niin, että kun ei ole niitä muita eväitä, niin sekoaminen tapahtuu juuri siksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 19:46

En mielestäni vielä ainakaan ole seonnut, juon vettä ja pidän lierihattua silmien suojana. Käyn uimassa, jos nuppi kuumenee liika, ja muuten pysyttelen myös kadun varjoisella puolella. Istun myös varjossa, niinkuin muutkin viisaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 20:46

Ei päätä sekoita, mutta sydäntä.
Kyllä se Porvoossakin joku muu tekijä oli kysymyksessä,
ei sitä helteen piikkkiin voi laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 20:59

Siellä on jo kolmas uhri. Taitanee olla alamaailman porukkaa. Ja mitä aseeseen tule niin jostain syystä se pistooli tai puukko on mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 22:41

Kyllä ihan järkyttävä tapaus...Pois pääsee linnasta,kun on elinkautisen kärsinyt...varmaan teki mieli päästä turvaan,kun talvi koittaa..Voi näitä ihmisiä kenen kohdalle sattunut nämä tosi järkytykset..henkien menetykset..ja olivat nuoria ihmisiä..jotka kuolivat ihan syyttä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 06:38

Niin, taas yksi surullinen tarina luettavana. Helle taitaa tehdä tepposia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:34

Järkyttävä asia. Tuskin siinä helle on päätä sekoittanut.