Onkos teillä avioehto Ruotsin kuninkaallisten malliin ? "Daniel ei todellakaan saa puolta valtakuntaa"

"Daniel voi saada erotilanteessa vain puolet yhdessä hankituista huonekaluista ja taloustavaroista"

www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto...et?1152192

Avainsanat: avioehto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 18:58

Eipä ollut tehtynä, mutta mieheni ei myöskään papin aamenen myötä muuttunut prinssiksi,
sama työmies kuin ennenkin hän oli.
Ja vain vihkivalassa vannotttu "kunnes kuolema teidät eroittaa", toteutui kohdallani.
Muistot ja kaipaus, jotka jäivät jäljelle ovat suuria, niiden huonekalujen ja talousrahojen rinnalla,
jotka käteeni jäivät.

Lisätty: 16.07.2010 - 19:25

Kiitos käyttäjien hyväsydämisyydelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 19:05

Ei ole mitään avioehtoa.Yhteen mentiin ,ei kummallakaan ollut maallista mammonaa kun vain toisemme.Se oli se avioehto kun vihillä käytiin ja yhteisiä hedelmiä hoidettiin.Aika useasti omaisuus tekee onnettomaksi ja rakkaudettomaksi ihmisen.Paras lähtö molemminpuolin elämälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 20:45

Ei ole avioehtoa..
Mutta ymmärrän kyllä että kuninkaalliset ja rikkaat tämän tekevät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 22:14

Eipä ole liittoa eikä ehtoja. Olen tottunut häviämään. Monesti lähtenyt tyhjin käsin ja aloittanut kaiken alusta...joskus ei edes kiitosta saanut. Hyvä sydän ja pehmeä luonne...siinäpä vasta huono yhdistelmä. Joskus hatuttaa...menen kauppaan ja ostan huivin. Palautan mieleeni hyviä muistoja elämäni varrelta ja ne ovat arvokkaampia, kuin mikään muu. Kyynisyys on lisääntynyt, huomaan itsekin sen. Monista kolhuista jäänyt pysyviä arpia, sieluun lähinnä.
Prinssiä ei tielleni tule ja valtakunnasta en huoli palastakaan. Tasan tarkkaan yhtä köyhinä täältä lähdetään ja sen olen jo monesti nähnyt sekä kuullut nimimerkillä "työkokemusta on".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 07:23

Mentyämme avioliittoon meillä oli rahaa sen verran,mitä kumpikin tienasi ,eikä omaisuus vieläkään ole kamalasti karttunut.Rakkaus on kuitenkin suurin kaikista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 08:08

Ei ole avioehtoa kun ei ole tällä hetkellä avioliittoakaan. Edellisessä liitossa oli avioehto ja onneksi oli, kun ero tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 08:26

Hmmmm.... on kyllä.
Kuninkaallisesta mallista en tiedä, mutta avioehto on järkevä järjestely jos jotain omistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 09:39

eipäs ole , kun kaiken olemme yhdessä koonneet , jotta tyhjästä aloitettiin ja siihen malliin eletään , et jos luoja suo niin saapi prinsinni kaiken jälkeeni niinkauaksi , kunnes hän niitä tarvitsee ... tai sit päin vastoin ..hui onpas syvällinen aatos .. no toivon , et piitkään täällä mäellä viellä tallataan käsikädessä syvästi toistamme rakastaen ja tukien ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 19:44

On avioehto, joten minäkään en sitten saa puolta valtakuntaa. Mutta koska ole tiennyt sen etukäteen, niin olen hankkinut niitä valtakuntia ihan omaan piikkiini...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 19:54

Ei ole avioehtoa kun ei ole avioliittoakaan,tällä haavaa,mutta täysin perusteltu tehtäväksi tavallisilla ihmisillä,jopa järkevää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:21

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 23:06

Ei ole avioehta..että puoliksi menee..jos sellainen aika nyt koittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 06:52

Ei ole ehtoa, eikä liittoa. Suon sen onnellisemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:22

Ei siihen mitään ehtoja tarvita, isännän on kaikki muut paitsi suurin osa irtaimistosta joka on minun hankkimaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 09:48

ei ole vaikka ihan viisasta olisi ollutkin (entisaikaan pidettiin mukamas vähän outona juttuna)