Suomi - maailman onnellisin maa ! tiesitkös tämän (tutkittu juttu)

vai oletko eri mieltä?

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2220683

Lisätty: 05.07.2010 - 20:01

mittareistahan kaikki tulokset on kiinni, siis noilla mittareilla joita 'tutkimuksessa' käytettiin pärjäiltiin aika hyvin

Avainsanat: onnellisin maa ja kansa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 16:05

No enpäs tiennyt tuota. Hyvähän se on jos suomalaiset ovat onnellisia. Onhan meillä suurin osa tärkeistä asioista hyvin. Sekä 4 ihanaa erilaista vuodenaikaa. Se on melkoinen rikkaus jota emme varmaankaan aina käsitä. Olen kyllä samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 17:01

uskon minä siihen,tieoto lisää tuskaa ja mitä tyhmempi sen onnellisempi on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:15

Uskonhan minä, mutta tilaston mukaan ihan kärjessä oleminen oli uutta. Kyllä Suomi kaikkien mutta lauseidenkin jälkeen on onnellisten ihmisten maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:19

No jos tilastoon on uskominen OK..

Mutta kun ei ole kaikilta kysytty, uskon että ne jotka eivät ole onnellisia eivät saa ääntään kuuluviin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:24

Tilastollisesti, mutta onko se niin että mitä köyhempi kansa sitä onnellisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:47

Tutkimuksen suoritti amerikkalainen Gallup World Poll? joka ei sano minulle mittää.
Yleensä tyhmimmät ovat onnellisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 18:08

Sanotaanhan sitä,"että on lottovoitto syntyä Suomeen".
Kyllä olen tämän itseni kohdalla monesti todennut.
Mitä muuta kaipaisin enään, lapseni pärjäävät omillaan, kunhan
itselleni riittää ruokaa ja asunto siinä voin sanoa, että olen
pienistä hetkistä onnellinen. Kyllä, kyllä Suomi on onnellisin maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 19:51

En tiennyt enkä tällä syömisellä usko. Vale, emävale, tilasto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 21:53

En usko,että enää nykypäivänä mutta kallis maa siinä negatiivisessa merkityksessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 01:05

En hetkeäkään epäile, että asia ei olisi juuri noin.
Otanta on suuri ja ihan näppituntumalta sanoisin, että joka maassa valitetaan paljon. Suomessa kai sitten vähiten?
www.huffingtonpost.com/2010/...ml#s109417

Lähteet:
hp

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 08:10

Kyllähän meillä suomalaisilla on monta syytä olla onnellisia. Ei ole sotia, maanjäristyksiä, mahdottomia tulvia, tulivuorenpurkauksia, nälkääkään tuskin tarvitse nähdä. Vaan kaikesta näistä huolimatta ne onnen ainekset ovat aika pitkälle kullakin tuolla oman pääkopan sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 09:27

olen niin tyhmä ,et olen aina onnellinen ,kuin myöskin ystäväni , tuttavani ja läheiseni , jotta uskon tuohon tutkimukseen ja eivät nuo tuttuni ole tyhmiä ei onnellisuus siis siitä johdu vaan ,et arvostaa asioita ja ei turhista kitistä eikä valiteta ollaan positiivisiä ja haetaan ne hyvät puolet asioista siitä se onnikin syntyy ....uskoisin..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:12

Kyllä minä olen onnellinen suomalainen,en haluaisi asua missään muualla.Onhan tuo huomattu myös pakolaisten keskuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2010 - 23:03

Tuskin tuossa on otettu huomioon kaikkein huono-osaisimpien onnellisuusastetta. En usko koko juttuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 20:39

Oh hoh, olipas yllättävä tilasto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 09:46

ihan totta ja sitten täällä on vielä mukanvan lämmintäkin : D