Onko Napsulaisilla tatuointeja?

Itselläni ensimmäinen tuli otettua korvanlehteen, siksi kun aina tulee hukattua toinen korvakoru siinä on pieni lisko.

toinen tuli otettua myös vuosia sitten lapaluun yläpuolelle delfiini vedessä koska niitä suunnattomasti ihailen..

vuosi sitten sain synttäri ja äitienpäivälahjaksi tyttäreltäni käsivarteen delfiinin ja naisen pään antavat suukon toisilleen..

noin vuosi sitten otin sääreeni muistotatuoinnin valokuvasta tehtiin viime vuonna kuolleen Shitzu koirani Toffen pää lippalakin kanssa.

Ja nämä saavat olla minun viimeiset tatuoinnit...

Lisätty: 05.07.2010 - 14:31

Kakikki on täällä Suomessa otettuja!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2010 - 14:38

Minulla on perinteisessä paikassa eli olkapäässä. Tuo korvanlehti kuulostaa hyvältä idikselta, kun en korviksia voi pitää... pistänpä harkintaan :-)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!

Hyvää kuumaa ja kaunista kesää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:37

Ei oo ei tuu... joskus voisi jonkun pienen kauniin delfiinin otattaa, mutta se jää vain ajatukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 15:01

Ei oo eikä tuu. Muut saavat toki niitä minun puolestani ottaa ja kauniitakin joillakin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 15:41

korvalehdessä tatska,eika pieni,mutta kuulostaa viehkolta,mulla taasen ei ole tatuointeja,mutta korvassa on mmssa delfiinikoru

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 16:06

eipä ole koskaan tullut edes harkintaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 16:10

Ei ole tatskoja eikä tule ellen sitten ikäloppuna mummona hurahda niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 17:26

Ei oo ei tuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 18:04

Eipä ole mummo hurahtanut vielä, mutta ei koskaan tiedä, vaikka lapseni ilahduttaisin tai pelästyttäisin
tatuoinnilla.
Luin tänään sellaisesta siirto tatuointipaperista, mistä kuviosta pääsee eroonkin sitten.
Voisin harkita vielä sitä, jos 80-vuotispäiväni näen. Tai laittaa sen lahjatoivelistaani.
Siinä olisi ideaa, ja varmaankin iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 19:53

Suomileijona oikeassa käsivarressa. Jos Siperiasta palauttaa niin tietävät mihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 21:47

-70 luvulla tehtyjä"roiskeita"maailmalla tuli otettua molempiin käsivarsiin ja toiseen kinttuun.Siihen aikaan niitä tehtiin perhosneuloilla ja työlästä oli sekä NIIN turhaa...Eipä ne kauniita ole kymmenien vuosien jälkeen ja se kannattaa muistaa jos nuorena niistä haaveilee!Iho kun ei pysy samanlaisena vuosikymmeniä mutta siitä harvemmin puhutaan kun tattoot tekevät kuvia ainoastaan tienaamismielessä!!!!

Lähteet:
Kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 09:20

Ei ole eikä tule koskaan olemaankaan, silllä haluan vaihdella ihoni koristuksia senverran usein etteivät tatuoinnit tai lävistykset tämän takia sovi mimulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 09:49

eipäs oo , mutta tuo korvanlehti tatska vois sit olla , jos sihen hurahdan ... mutta ei nyt ainakaan ole tarvetta kuviin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 20:25

Ei ole.Eikä tule.Kuka mistäkin tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 22:17

kolmikymppisenä otin ekan, sitten siinä viiden vuoden sisään jotakuinkin kerran vuodessa.
eli viisi löytyy, kaikki vasemmalla puolella. ja saa tarvittaessa piiloon, ei isoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 10:38

Ei ole eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 20:55

Kyllähän minä niistä jatkuvasti haaveilen, saa nähdä tuleeko sitten koskaan laitettua. Sinun ovat varmasti kauniita. Minä pidän tyylikkäistä tatuoinneista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 01:46

Kyllä vain kuva löytyy rinnuksista. Itselleni olin luvannut aikoinaan, että jokaisesta lapsesta, jonka saan, teetän heidän vuokseen pienen kauniin muiston. Yksi on tähän mennessä tullut lapsia ja niin ollen kuviakin samanverran. Mieltäni kaivertaa vanha asia, yksi lapsistani on enkelinä, menehtyi ennen syntymäänsä ja hänelle minulla ei ole vielä kuvaa :-( Olin päättänyt laittaa hänen muistoksi pienen sievän vauva enkelikuvan, mutta ainakin vielä kuva puuttuu, koska asia on kuitenkin niin arka paikka itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 14:41

Ei koska voi tulla riippuvaisuus.Serkkuni sairasti myrkytyksen väreistä ja sai pahan kosmeettisen ihottuman....