Kuinkas mansikoitten ostaminen ja syöminen.Makea mansikka herkku.

Syön sillai ja rahkan kera.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 18:06

jos en saa mansikkamaalta itse niitä poimia, saavat jäädä syömättä.
parhaita pellosta päin sellaisenaan, omasta mielestäni.

Kysyjän kommentti

Luomu marja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 18:14

mansikkakakku pitää tehdä..muuta en paljon osaa leipoa,eikä tarviskaan joka välissä kahvileipää mussuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:19

Mansikka kuuluu minun kesääni. Mukavasti sattui kerran Siilinjärven torilla. Pikkupoika sanoi äidilleen kirkkaalla äänellä: "Maesta äeti mansikkoota. Se on hyvvee ja himokasta". Hymy karahti huulilleni ja totesin näin olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:30

Korkeintaan vaniljajätskin kanssa,mulle mustikka on oma maa,vadelma toka maa ja mansikka vasta kolmantena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:39

Amppelimansikkaa olen parvekkeelta napostellut. Torilta tai kaupasta en ole vielä tänä kesänä ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:50

Omaan peltoon ei vielä taida tulla, kun vasta keväällä taimet istutin, joten ostaa täytyy joku 20 kg. Pakasteessa on vähän entisiä ja juuri söimme mansikkakakkua, kun kumppanilla on syntymäpäivä tänään. mansikoista saa monenlaista makiaa. Pakasteeseen laitan kokonaisina, viipaleina ja tuoresoseena sekä hilloksi keitän myös. Meillä asuu nimittäin hillohiiri...kaksijalkainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:59

Minä en ole mansikka ihmisiä ollenkaan. Menee kesässä ehkä kymmenkunta.
Lapsilleni ja lastenlapsille kyllä väännän mansikkakakun, on helppo tehdä valmiiseen
pohjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 21:57

ostomansikoissa ollaan, näin sesonkiaikaan niitä kuluu melko reippaasti, ovat meikäläisen makeisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 22:17

En ole vielä ostanut mansikoita,huomenna varmaan on jo mansikan myyjiä meidänkin ostarilla silloin ostan.Täytyy myös tehdä mansikkakakku.Pakkasessa on miullakin vielä mansikkaa monta rasiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 03:35

Suoraan sellaisenaan, nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:24

Saatan muutaman popsia. Viherosastolla käyn kyllä ostoksilla - herneet ovat himoni. Omia saa vielä odottaa, samoin kyllä mansikatkin näkyvät pikkuhiljaa alkavan punoittamaan poskistaan.