Mitä sinä olisit sanonut ?

Nyt istun kotona 7cm pitkä 6cm syvä tulehtunut avohaava mahassani haavan pohjassa on 3, 3:n cm onkaloita, joita nyt joka päivä käy kodinhoitaja desinfioimassa. Lauantaina tuli kodinhoitaja opiskelijan kanssa vaihtamaan siteitä mutta eivät saaneet desinfiointi rättiä pois onkalosta kun kummallakaan ei ollut pinsettejä / atuloita mukana. Kyllä siihen ei enää ollut mitään sanomista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 09:11

Pikaista paranemista sinulle. Kannattaa pitää kotona oma rasia johon kaikki haavanhoitotarvikkeet laitetaan. Näin me teemme asiakkaiden kanssa heidän kotonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 08:52

Haavasi paranee sisältä päin ompelematta..
Miehelleni oli tuo keino polvivammaansa.. Tuttu juttu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 09:13

Seuraa omaa tilannettasi. Ja keskustele eri asioista mistä tullee kysyä.Ole rauhallinen.Aina ei voi huomata kaikkia juttuja. Ihmisiähän kaikki olemme.Maltti on valttia.Asia asiana.Keskity paranemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 11:53

Että ei atuloita mukana,kumma juttu,luulisi heillä olevan mukana kaikki hoito tarvikkeet tuntuu,et ovat huolimattomia.Mikä vatsaasi on sattunut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 14:34

Juu-u. Kaksi hoitajaa, eikä tarvittavia välineitä mukana. Jotenkin outoa hoitamista.Olen itse niin vilkas ja herkkä sanomaan suoraan jos on epäkohtia.Sinun tapauksesi on murheellinen. Vaadi hyvä ihminen toiset hoitajat luoksesi. Täytyy asiat saada järjestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 14:35

No nyt Sinua koetellaan oikein perinpohjin. Kyllähän jotain työkaluja pitäisi olla mukana, tietäähän ne mikä on homman nimi.
Olisin varmaan sanonut, että eiks Teillä nyt ajatus tullut, mitä tarvitaan.
Ja jatkanut hae minun pussukastani pinsetit.
Etkö edes manannut. Vaikka eihän se asiaa olisi auttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:21

olisin käskenyt toisen hakemaan, kun ovat sitä varten töissä.pitäähän meidänkin maksaa esim;laskut,kun ollaan niitä varten olemassa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 20:03

Sinuna olisin sanonut, että nyt niitä atuloita siitä hakemaan ja vähän äkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 03:57

Voimia ja paranemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 10:44

Mars takaisin ja atulat mukana.... sen voi sanoa.
Kehuvat ammattitaitoaan kun lisää pakkaa haluavat... mutta näyttöäkin pitäisi olla ja tuo asia on aika yksinkertainen loppujen lopuksi. Ei lääkärikään leikkauskeen lähde ilman asianmukaisia työvälineitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2010 - 14:10

Älä masennu. Se on varmasti pitkä projekti. Aika tekee tehtävänsä siinä paranemisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 02:18

Kai kaapista löytyi tongit tai vastaavat miehiset välineet perusterveydenhuoltoon.