kumpi vie enempi aikaa illastasi, telkku vai tietsika?

itsellä se taitaa olla tällä hetkellä 3:1 tietsikan hyväksi

Avainsanat: televisio tietokone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 21:16

Usein on molemmat auki samaan aikaan, mutta kyllä tietokone vie enemmän aikaa kun siihen koneelle vain jotenkin jumittuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 21:15

miulla se on aikalailla fifty sixty ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 01:59

tv, mutta yleensä ottaen kirjallisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 06:02

mitä siellä tv on katseltavaa??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 07:59

tietsika vie voiton (5:1) , lukeminen peittoaa selvästi molemmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 16:46

Suoraan sanottuna 99.99 : 00.01. Katson telkkua vain silloin, kun olen jollain ystävällä. Soon, katsonkin luultavasti telkkua enemmän. Luen aika paljon, eniten piirrän. n__n<333

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 19:38

Kun oli vain nämä kaksi vaihtoehtoa, niin samat sanat kuin nimim. JokuVaan, eli molemmat päällä ittel telkku ja tietsikka, ja sit 'pompin' niitten välil, mite millonkii, riippuen mitä telkust tulee (kiinnostavaa, hmmm...), mut yleensä jos napsulaiset on aktiivisia niin tää Napsu vie voiton (muuten en netis seikkaile omal ajal kuin iltis, veikkaus, sää, sähköposti ja joku sellanen), tätä tosin ei kysyttykään......taas mä lipesin aiheest, murinaa ittellein...noooo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 14:36

Se vähän riippuu. Kun kerran jaksaa tietokoneelle raahautua niin siinä kuluu kyllä useampikin tunti, mutta toisaalta vietän aikaani olohuoneessa paljon enemmän kuin yläkerrassa jossa tietsikkamme sijaitsee, ja olohuoneessa taas on telkku päällä suurimman osan ajasta. Eli taitaa mennä aika tasan.