Viikonloppuna kylvetään helteessä, sunnuntaina voi jo sulaa!

Sunnuntaille povataan kolmenkymmenen asteen helteitä. Hienoa! Rakastavatko muutkin napsukaiset lämpöä, vai olenko ainut.

Mikä on sopiva lämpötila, josta nautit.

Avainsanat: helteitä viikonlopulle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2010 - 21:35

Lämpö on todella ihanaa..antaa vaan jatkua,kun teen pienen reissun lähden sunnuntaina..varmaan on ihan mukavaa ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2010 - 00:55

kolkytä on hyvä

minulla on hyvin laaja skaala lämpötilojen suhteen,
kesällä ihan mielyttävää +20....+35 , syksyt ja talvet sitten sieltä asteikon alapäästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 01:24

saunassa mulla on yleensä liian kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 03:57

Tuolla Floridassa oli välillä 104°F n.40°C,,,, se oli sopivaa? Yleensä 35°C päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 08:01

Näyttää tulevan helteinen viikonloppu. Mukavaa olla töissä, eipähän nahka pala. Muuten viime yö olikin ollut kylmä. Vain +2,6°.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 08:34

Kyllä se minut laitaa varjoon suojaan, alta polttavan auringon.
Sydänparkani on jo nähnyt niin monta hellekesää, että ei luvannut taivaltaa kanssani enään tätä
ellen suojaa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 08:40

Helle viikonloppu, täytyypi mennä aurinkoa ottamaan maauimalaan ja nauttimaan auringosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 11:22

Rakastan, rakastan aurinkoa ja lämpöä, niin myös vanha raihainen kroppanikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 18:40

Lämmön suoja, onnen tuoja. Aurinko on ihmeellisen ihana luonnonilmiö. Luunikaan ei silloin pahemmin kolottele. Kyllä kelpaa olla sinisen ja aurinkoisen tavaan alla Airiston reunalla. Lemmen sanoman se lähettää kultaisin keltaisin sätein maailman lapsille.