mitä tarkoittaa "kybäl" ? niinku vaik et teen sitä ja tätä IHAN KYBÄL ???

...

Avainsanat: kybäl mitä tarkoittaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 20:03

Kybäl tarkoittaa yleensä samaa kuin 'täysillä'

Ja avainsanoista voit poistaa jokusen sanan, tiedät itse kyllä mitä tarkoitan (tarkoitamme) kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 20:23

tosiaan juu avainsanoissa pikkasen turha sana toi V.
kybällä eli kympillä eli täysillä. you no! pistää kaikkensa peliin, yrittää kaikkensa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 08:02

yksi entinen luokkakaverini ryhtyi opettajaksi ja neuvoo kuulemma mukuloita korvaamaan v-sanan pilkulla (,). Niiden jutuista tulee kuulemma ihan ymmärrettäviä sen jälkeen (ja kieliopillisestikin virheet vähenee puoleen

Lisätty: 05.09.2008 - 08:03

tää tarina oli ihan kybäl totta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2008 - 17:17

paljon.

www.urbaanisanakirja.com/index.php

Jos joku haluaa etsiä jotain hakusanalla vittu, niin ei tämä ole kyllä ihan sellaista mitä se hakisi. Auta napsulaisia, ja pistä ensi kerralla asiaan kuuluva avainsana.

Lähteet:
www.urbaanisanakira.com