Melkein 1v"väärillä papereilla" eli henkilökortilla;pankintapaisessa huomasivat.Onko napsujen paperit kunnossa?

vitsi nakki,kun ei enää pankissa tule käytyä ja korttimaksun yhteydessä eivät kiinnitä huomiota päivämääriin,nyt ensitilassa poliisilaitokselle...

Lisätty: 02.07.2010 - 19:10

samalla keikalla passikin(elokuu2010) eli 48+48+fotot

Avainsanat: näköjään 5.vuosi hintaan 48€ joka 10.vuosi uusi henkilökortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 15:51

Aikoinaan, kun menin naimisiin, reissasin muutaman vuoden passilla, jossa oli tyttönimeni. En tullut passia uusineeksi eikä tuota missään kukaan huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 17:22

Passi on henkkarit ei, mutta uskokaa tai älkää olin yli 15 vuotta ilman minkään valtakunnan henkkareita.
Pankissa asioin normaalisti pikkuisen tuotti hankaluuksia jos menin eri pankkiin niin soittivat sinne missä minut tunnettiin..

Mutta silloin kun henkkarit hankin, niin se ei ollut helppoa piti olla kirjeitä mukana jossa minut mainittiin ja kyseltiin lapsista, vanhemmista ym. ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:26

Kyllä passi vanhenee syksyllä ja en aio enään hankkia uutta. Henkkari on uuden mallinen, läpyskällä
pääsen mm. väestörekisteriin netillä. Sairausvakuutus kortti on toisella puolella.Joten ei hätää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 17:48

Minunkin passini vanhenee syksyllä. Täytyy muistaa olla ajoissa uusimassa. Passi- tai muu henkilöpaperi on ollut 13-vuotiaasta ajantasalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 18:33

passi on ollut lähes viisikymmentä vuotta jatkuvasti voimassa so. uusittu ajoissa, kerran jopa ennen aikojaan sen takia että tuli niin täyteen leimoja ettei enää uusia sopinut, parin vuoden päästä pitäis seuraavan kerran uusia

muiden henkareiden kanssa sitten en ole niin tarkaa väliä pitänyt, monesti näytellyt jo vanhentumaankin päässeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 22:33

Ajokortti on ollut yli 50vuotta ja passikin liki 50. Niillä on pärjätty.
Sitten kv-ajokortista voi vetästä sen kiinankielisen päällimmäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 22:55

Ajokortti on o.k, samoin passi voimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:31

Ei siinä papereita tarvita. Minulla on aina ässäpari taskussa. Tarkemmin en viitsi kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 11:07

Henkilökortti on minullakin vanhentunut, mutta en ole vielä uutta hankkinut. Olen sillä pärjäillyt kaupoissa ja muissa, sanon aina välillä, että se on kyllä vanhentunut. Hankin sen aikoinaan korvaamaan passia Euroopan alueelle, mutta nykyisin käytän sitten passia, jos tulee matkustettua noihin maihin. Passia tarvitsen kuitenkin koko ajan muutenkin, joten sillä kuljen yleensä ulkomaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 11:08

Tasaisessa elämässä on kaikki kunnossa. Suunnittelen kyllä nimenvaihtoa ja silloin pitää ehkä tehdä joitakin muutoksia noihin papereihini.