Huomenta napsut. Missä lienee armas aurinkoinen, kenen luona? Taivaskin on pilvessä, kun työt alkavat.

Avainsanat: perjantai sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:50

Mutta eikö ole hyvä että on pilvessä, ei harmita niin paljoa työhön paluu.
Mutta harmaata ja kylmää oli täällä meidänkin pihapiirissä. Vain parikymmentä koko päivän ajan ja vasta iltasella rupesi aurinko paistamaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 08:04

Täällä aurinko pilkottaa välillä tulee ilmeisesti kaunis kesäpäivä Turkuun..
Nyt vaan joudun olemaan aamun sisällä kun 4 lapsenlastani tulee muutamaksi tunniksi hoitoon ja pienimmällä ei ole vaunuja mukana.

Lisätty: 02.07.2010 - 11:41

4 lähti ja nyt tuli yksi ja taas ilman vaunuja nyt kyl vähän kihahtaa kun kauppaan pitäis päästä ja saunapäivä ja kaikki.
Mutta aurinko on kateissa ja vain lämpöä 17 astetta..

Lisätty: 02.07.2010 - 17:39

Täytyypi taas lisätä ilma nyt aurinkoinen, sadetta ei tullut..
Ihmiset varsinkin naiset pienissä bikineissään makaavat pitkin puistoa, vaikka maauimala vieressä, mutta tuo maksaa. Itse kyllä menen maauimalaan ottamaan aurinkoa, minua kun ei puistoon saa bikineissä ( en muuten omistakaan)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 08:16

Taivas pilvessä ja sen verran vilpoista että piti olla pitkähihaista päällä töihin pyöräillessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 08:32

Pilvistä, mittari näyttää 17, ei kyllä voisi olla totta.
Poutapäivää TV lupailee minulle. Hellettä oikein kauhulla odotan.Pääseehän sitä vilpoiseen
kun hakeutuu. Sinulle toivotan aherrusta, että reippahasti jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 08:35

Aurinko on täällä meillä. Helteestä ei niin väliä olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 09:38

täällä se täydeltä terältä helottaa, lämmintäkin jo on +16C.
ja hellepäivä tulossa jatkuen yli viikonlopun,
jos säätiedoituksiin on uskominen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 10:09

keskellä Helsinkiä + 18,3 C , aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta,
.... ei hätää lämpenee koko ajan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 11:55

Näyttää olevan aurinkoista ja jokunen pilven hattara. Kyllä kohta paistaa pilvettömältä taivaalta ja lämpötila nousee 25 asteeseen. Kunhan lomasää ensin tänne saapuu, niin viikonlopuksi voi tulla sinnekin asti.

Kuopion torilla kuulin kerran sanan työ. Meni jotenkin näin: "Mittee työ täällä teette". Muuten vieras termi minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 23:19

Meillä on aurinko armas tänään porottanut, ja huomenna on tiedossa vielä lämpöisempi päivä. Oikeat kesä fiilikset ovat päällä.