Martta aiheinen kysymys.Mitä ruokaa tänään laitat?

Itse en vielä tiedä mitä tänään syötäisi.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 20:54

Ai, ai, tänään herkuteltiin.Uusia perunoita,keräsin 4c pitkiä etanoita ja sammakon reisä.Laitoin smetanaan.Tein salaattia voikun lehdistä ,vesiheinästä, tomaattia ja sipulia.Kärpäsiä oliivin lailla.
Raparperi hyvettä ,kermalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 12:14

Meillä oli pari päivää 8 vuotias pikkuihminen, minulla oli mielessä että haetaan pizzaa ja pappalle rullakebabia, ja pikkuihminen haettiin pois ja 3 muuta pikkuihmistä myös, eli tänään on vanhaa ruokaa, pyttipannua kehittelen jämillä mitä jääkaapista löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 12:17

Turun matkasi kunniaksi broileria Aurajuustokastikkeessa. ;) Totta puhuen oli kyllä suunniteltu jo ennen kuin kuulin matkastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 12:41

Tähteitä, vettä ja leipää itselleni.
Tyttärelle broilerinfileitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 13:10

Syön tänään yksin joten näkkäriä ja tuhti annos fetasalaattia. Huomenna sitten taas ruuanlaittopäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 13:11

Broileria riisipedillä ja carry kermakastiketta..
Ja jälkkäriksi vesimelooninpaloja...

Lisätty: 30.06.2010 - 15:30

vartin päästä valmis, NAM!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 15:37

Tänään oli kootut teokset. Hyvältä maistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:07

Välimeren kalakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:34

Maksalaatikkoa, valmissellaista valkosipulilla höystettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 20:33

Olen ollut siskoni Pirkon vieraana Karilan mökillä kauniin Pihlajavesi järven rannalla.
Täysihoidosta olen nauttinut viimeistä piirtoa myöten. Aamukaurapuuro tuotiin eteeni raparperi-mansikkakeiton kera. Ja lounaaksi oli perunamuusia ja hirvenlihakastiketta, hirven on kaatanut
Pirkon aviomies, salaattia monenlaista, ja kuuluisaa kotikaljaa.
Jälkiruokana rommi-rusinajäätelöä.
Ja eipä aikaakaan kun muutaman tunninpäästä pihagrillissä paahtui maissitähkät ja sen seitsemänsortin makkaraa ja broilerin nuijapäitä vihersalaatinkanssa.
Ja juomana maitoa, piimää ja sitä kuuluisaa kotikaljaa.
Arvatenkin huomaatte, että tätä kestitystä ei selväjärkinen kestä monta päivää.
Minullakin oli kerrankin monipuolinen ruokavalio, ei aina sitä samaa eilistä lämmitettyä.
Joten nyt on vain tyytyväisenä kellahdettava itsensä viereen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 20:59

Muutama tuttu kävi kyläilemässä (oma työkaverini + mieheni työkaveri ja nuorin lapsistani pikasesti lapsiensa kans, äsken lähti nuo kamut, poikain jo aiemmin poijes), onneks oli marinaadis noit naudanlihapihvei, joita paistoin, grillivoinappi päälle, lohkoperunoit, täytettyi sienii pekonin kera grillattuna ja tzatzikii, kyllä maistu ulkoilmassa syöden... nyt kyllä pitää taas palata arkeen, vaikka loma onkin, ja keitellä ihka kotiruokaakin......pottuiloit ja kastiketta, tms.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 13:06

usko tai älä, mutta eilinen meni melkein paastolla (parilla voileivällä), oli mukamas niin kiire ja meno päällä, tuhat toimitettavaa ja tunaroitavaa juttua, tänään sitten otetaan vahinko takaisin ja syödään kolmikiloinen kuha ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 00:09

Tänään syötiin perinteistä makaroonilaatikkoa pitkästä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:22

Tuon päivän ruokaa en muista, mutta tänään käyn kaupassa ja katson mitä sieltä löytyy. Jotain kevyttä kun on niin kuuma päivä, ettei ruoka oikein maistu.