Huomenta napsulaiset ja ihanaa aurinkoista päivää kaikille. Nukuitteko hyvin?

Minäpä laitan pienen "piristeen" näin päivän alkuun...
www.napsu.fi/matkailu/matkak...%A1%20Hora

Lisätty: 30.06.2010 - 13:13

fi.wikipedia.org/wiki/Sedlic..._luukirkko
Tässä linkissä lisää tietoa tuosta ko. luostarista.

Avainsanat: jää meistä mitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 12:54

Kiitos kysymästä, nukuin hyvin sen ajan mitä ehdin.
Onpa herttainen sisustus tuossa kirkossa. Varmaan suosittu hääkirkko?
Tuossa on luita käytetty hyvällä maulla, toisin kuin Pariisin katakombeissa. www.aamulehti.fi/teema/matka...44-big.jpg
Toki katakombien tarkoituskin on vain säilyttää maalliset jäännökset.
Omat kuvani tuolta ovat hävinneet.
Annoit taas yhden paikan, jossa "pitäisi käydä" joskus.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Jos käyt Prahassa kannattaa vierailla Kutna Horassa ja luukirkossa...vaikuttava kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 08:39

Kiitos kysymästä kyllä uni maistui.Kahvit kipattu .Käytiin auto viemäässä tuulilasin vaihtoon. Sinne jäi huomiseen.Aurinko paistelee täydeltä taivaalta ja kuumaa on aamusta asti. Nyt 20+ vaikka aamu.
Olen ja menen kasvimaalle taasen. Lanttuja perannut ja harventanut ovat 15cm kokoisia.Päiväsellä mentävä uintireisuun. Täällä hyvä maauimala siinä on 50m altaat.Eilenkin oli paljon porukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 08:52

Kyllä nukuin sen mitä nukuin. Aamulla seitsemän aikaan kävi kutsu: "Pappa". Silloin oli herättävä ja laitella kaakaota ja muuta aamupalaa lastenlapsille (4 ja 6).
Tuo kuvaamasi lopputulos saattaa olla hyvinkin oikea, ellei sitten kokonaan tuhkata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 10:40

Kiitos kysymästä, mutta silti nousin jo kukon laulun aikaan vaikken kukkoa omistakaan..
Aamukaffet juotu, kylvys käyty ja koirakin ulos viety..
Nyt netissä pörräilemässä..
Ja pian taas koirulin kans ulos istuskelemaan kun on kaunis ilma (Piki poika pitää penkkeilystä kun taas toiset koirat lenkkeilystä) , vaikka tänne Turkuun on luvattu illaksi vettä, toivottavasti ei kun mulla on tuolla Kupittaan puistossa tuo zumbaaminen keskiviikkoiltaisin, joten uuden pyörän kans ajelu ei tänään luonnista sääli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 11:58

Nukun nykyään tosi huonosti,kun yöt ovat vielä niin valoisia,kyllä se uni paranee,kun tulee pimeämpää.Muuten on mukavan oloinen olo,kun on puhdas koti,kun eilen siivosin hikipäässä ja nyt vain nautin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 12:25

Hyvin on nukuttu ja herättykin vasta 9 tienoilla. Millä vuosisadalla mahtaa kirkko olla rakennettu - on siinä otettu seurakuntalaisista "kaikki irti".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:37

Nukuin hyvin klo 01.15 asti ja sen jälkeen piti laskea lampaita ja tehdä juhannuksen jälkeisiä taikoja. Mitä ihmeellisintä unen röpellystä piti katsoakin..... aamulla virkeenä töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 20:45

Kyllä minulle uni maittoi viime yönä.
Vietin sen vanhaan malliin Karhilan aitassa, kuten aikoinaan nuoruudessani.
Unia en varmaankaan nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:19

Kiitos kysymästä, tuo aamu on jo koittanut, mutta tähän aamuun vastaan että kuumuus hieman häiritsi. Taistelin krokotiilin kanssa, meinasi mokoma syödä minut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 13:18

rivitalossa ei hullukaan nuku hyvin...ääniä kuuluu yötä päivää ja asunto kuin pötsi.tässä talossa on jopa 4 koiraa jotka karkaa tai haukkuu.naapurissa siivotaan 6.45,mopo pojat ajaa yöllä tai ambulanssit.kenenkään ei ole pakko asua,mutta meidän on! kun ei saada asuntolainaa,kun tulot ei riitä...toinen on eläkkeellä ja minä vajaakuntoinen