Huomenna sitä lähdetään köröttelemään kohti Turkua.

Jännitys on nyt jo huipussaan,en oikein tahdo pöksyissäni pysyä.Matka Turkuun tulee olemaan seikkailu,sillä emme ole sielläpäin liikkuneet omalla autolla.Saas nähdä kuinka monta kertaa eksymme matkalla ennekuin ollaan Turussa.Yövymme Cumulus hotellissa.

Avainsanat: turkua kohti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 08:24

Mukavaa Turun matkaa sinulle ja miehellesi. Eksymistähän ei tarvitse pelätä sillä aina sitä kuitenkin yleensä itsensä Suomesta löytää...käykäähän Turun tuomiokirkossa. Se on yksi lempikäyntikohteeni ja minusta kaunis ja mielenkiintoinen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 08:15

Tervetuloa vaan, ilmakin on hyvä täällä, ei sada eikä pahemmin tuule. Ei tämä ihan Jumalan selän takana ole, kyllä tienviittoja on myös tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 08:23

Tervetuloa Turkuun, toivottavasti ehdit myös hieman oleilla täällä ja katsella kaupunkiamme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 08:41

Turkuun onneksi hyvä tie ja tieviitat.Onnea matkailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 08:49

Tervetuloa vaan tutustumaan tänne sivistyksen kehtoon. Vaikka toiset niin väittävät ei ole kehdokdi jäänyt. Myllysillastakin voit vielä jotain nähdä. Turvallista matkaa toivottelen sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 09:41

Oikein hauskaa kesälomareissua Turkuun

ps. muistathan että aina uuteen paikkaan (hotelliin tms.) mennessä kannattaa ensimmäiseksi ottaa selvää poistumisteistä jos vaikka sattuis tulemaan 'äkkilähtö' .... Turku on siitä hyvä paikka että sieltä pääsee karkaamaan moneen suuntaan, moottoritietä Helsinkiin tai vaikkapa Tampereelle tai vaikkapa hyppätä lautalle ja mennä Tukholmaan ..... ; D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 12:14

Mukavaa Turun reissua! Turku on mukava ja kaunis kesäkaupunki (Turun talvesta ei kokemusta). Itse tykkään käsityöläismuseosta ja Turun linnasta. Jo mainittu tuomiokirkko on myös tutustumisen arvoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 13:16

Sunnuntaiksi on minullakin tarkoitus tulla Turkuun. Ellei nyt sitten jotain estettä tule, ja sellaisiakin on näköpiirissä...Maanantaina en enää ole sitten sielläpäin, ihan vain päiväseltään olisi tarkoitus käydä. On niin kiireistä tämä eläkeläisen elämä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 14:35

Hyvää ja turvallista matkaa. Suomen entiseen pääkaupunkiin on helppo löytää ja itse kaupungissa on melko helppoa löytää oikeaan osoitteeseen. Hotelli Cumuluksen löydätte Eerikinkadun varrelta, autoa varten löytynee paikka hotellin takaa, pihan puolelta, ellei kadun varrella ole vapaata tilaa.
Mikäli ohjelmanne antaa myöden, löytyy Auran rannoilta paljon katsottavaa ja koettavaa linnan ja kirkkojen lisäksi ja ainahan voi poiketa myös Suomen kesäkaupungissa, Naantalissa. Sinne tulee matkaa Turusta noin 16 km.

Ohessa säätietoja tuleville päiville

www.napsu.fi/saa/362

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:06

Turvallista matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 20:49

Sanoisinko tervemenoa Turkuun. Olet jo arvatenkin paikan päällä.
Suomen Turku hieno vanha kaupunki, samoin historiallinen ympäristö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 00:35

Terveisiä Turust,taivas oli kovin tummanpuhuva alkuillasta,mutta kun IC-juna lähestyi armasta Helsinkiä, taivas kirkastui ja ilta-aurinko kirkasti tienoon...muuten yks pikkupentu tokaisi nähdessään Turun linnan,katsokaa Linnanmäki :-D!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 00:11

Oikein antoisaa ja hauskaa matkaa, ajakaa varovasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:18

Olet jo reissusi tehnyt sinne hautajaisiin. Toivottavasti matka meni kaikesta surustaan hyvin ja pääsitte turvallisesti myös takaisin.