Kylvetätkö jalkojasi?

Jos, niin mitä ainetta lisäät veteen?

Avainsanat: jalka kylpy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 08:18

Minä kerran viikossa pyrin tekemään jalkahoidon, ja kylvetän ne ensin, ja minä olen käyttänyt Oriflamen jalkakylpy ainetta ja joskus kun ei ole ollut sitä, niin olen fairya pari tippaa laittanut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 08:22

Oriflamen jalkakylpyä kuin jalkavoidetta nyt kesäisin sitä viilentävää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 08:27

Jalkoja hoidetaan meidän huushollissa hyvin, kylvyin ja rasvauksin. Kylpysuolaa, merisuolaa tai jotain yrttejä tulee veteen lisättyä. Keskustaan avautui thai-hierontapaikka jonne aion mennä heti ensimmäiseksi jalkahoitoon. On tosi tärkeää pitää jalat hyvässä kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 08:45

Saunassa kylvetän, löylyssä ollessa pistän jalat paljuun jossa niinkuumaa vettä kun jalat sietää ja merisuolaa 1-2rkl.Sitten kun olen tullut saunasta kenties raspaan ja laitan rasvaa.Sukat sen jälkeen.
En tulisi ilan toimeen ollenkaan ,se onkuin aamu ja ilta voimistelu.Sitten on hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 08:48

En paljon kylvettele kuin saunoessa. Muuten säännöllisesti jalkahoidossa. Lumotut tanssikengät jalkaan ja menoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 09:14

Kyllä ne on kylvetettävä viimeistään sitten,kun ne ovat likaiset. (Joka ilta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 12:29

Täytyy tunnustaa, että jalkaparkani ovat nauttineet viimeksi kylvystä muutama viikko sitten. Täytyisi ottaa taas viikottaiseksi rutiiniksi. Veteen lisään Orgon-suolaa, jota käytän myös ihon kuorintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:08

Liian harvoin kylvetän.Käytän jaloille tarkoitettua kylpysuolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:39

Jalkakylpysuolaa oon laittanut (milloin minkäkin merkkistä, en ole merkkiuskollinen), raspinnut kantapäät, leikannut pehmenneet kynnet, rasvaus loppuun ja sukat jalkaaan. Ja taas on kevyempi olo!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 10:33

En tee jalka kylpyjä erikseen.Jalat saavat kylvyn samalla mitä muukin kehoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 20:07

no ei varsinaista kinttujen liottelua,
aamusuihkut ja kaikkinaiset saunomiset , siinä ne tahalliset jalkojen kastelut ja sitten tietty kaikki plutaamiset päälle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 21:36

Kyllä minun pitää jalkojani liottaa useasti, milloin minkäkinlaisen aineen kanssa.
olempa jopa laittanut ruokaöljyä veteen, eikä ole harmia ollut.
tulee vain liian vähän hoidettua jalkoja, suhtessa siihen miten paljon niitä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 00:12

Kyllä minä kylvetän, näin kesällä on oikea virkistyspommi väsyneille jaloille. Käytän Oriflamen jalkakylpyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:17

Ainoastaan talvisin merivedessä. Hyvää kyllä tekisi antaa joskus jaloille kunnon kylvetys aina välillä.