Mitä veikkaatte milloin v v laittaa 100 000 pistettä puhki? lähellä on.

Timpalle sit kahvit Veijo Esson baarissa siinä nurkkapöydässä pajazzon vieressä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2010 - 00:14

Jeps, jeps. Veijon Essolla tavataan. Kohta pärähtää. Täytyy sitten onnitella, kun hän sen tekee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 08:45

Minä veikkaan päivämäärää 13.7.2010 kello 19.02. Vauhti on kova vv:llä. Veijon Essolle olen tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 08:50

Tullaaan Timppaa katsastamaan. Onnitteleen .Mahtavia pistemääriä.En osaa veikata tätä asiaa.Vaikka loton joskus jätänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 09:31

minä itse vissiin olen jäävi osallistumaan tähän veikkaukseen, mutta sama asia tuli tässä yksi ehtoo mieleeni kun huomasin kuinka noita pisteitä onkaan viime aikoina kertynyt

kun olen ollut aika laiska osallistumaan tähän napsuiluun millään muulla tavalla kuin vastailemalla, niin tuo muhkea potti on kertynyt vastauspisteistä ja erittäin isolta osalta niistä teidän parhaiksi valitsemistanne vastauksista (niitäkin on jo useampi tuhat kappaletta),

ilmoituksia parhaaksi valituista vastauksista tulee senverran tiheään, että niistä kiittäminen on jäänyt lähes kokonaan tekemättä, kuitataan se puute nyt tässä yhteydessä ISOLLA KIITOKSELLA teille kaikille, aina se lämmittää mieltä tuli niitä kuinka tiheään tahansa ....

saas nähdä kerkiääkö satatonnia tulla täyteen ennenkuin taas siirryn "maata kiertävälle radalle" , jolloin vierailut täällä Napsussa jäävät hyvin satunnaisiksi ...

niitä Esson baareja on enää hyvin harvassa, mutta jos siellä tavataan niin kyllä minä ne kahvit tarjoan, viinerinkin jos sattuu löytymään niitä alennuksessa olevia ... : D

mahdottoman hauskaa kesää teille kaikille .... VV

Lisätty: 06.07.2010 - 17:37

taisia olla Ida enempi oikeessa vai kuinka ?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/34170

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 13:00

Kappas vain.
Veikkaan, että siihen menee tasan kaksi viikkoa tästä hetkestä.
VV:n vastaukset ovat todella sellaisia, että "paras vastaus" pisteitä kertyy. Itsellänikin tuo kiittäminen on viime aikoina jäänyt, joten pannaanpa iso kiitos täältäkin tähän samaan pakettiin!
Minä tarjoa kahvit kaikille, jotka osaavat olalle koputtaa! ;-)

Lisätty: 06.07.2010 - 22:34

VV pani sitten puolet paremmaksi, eli viikko siihen meni. Ida siis oli oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:11

Ajankohtahan riippuu ihan siitä, kuinka ahkerana VV lähitulevaisuudessa on napsutteluhommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 00:32

Grattis VV,jo nyt mahtava saalis pojoja,mutta en osaa arvata haamurajan rikkimenon aikaa,ennen(huom!)tulevan vuoden tuohikuuta ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:16

Pianpa hyvinkin. Ennemmin kuin arvaammekaan.