Aiotko katsoa Titanic kakkosen?

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=2218796
Minulta saattaa jäädä väliin.

Lisätty: 30.06.2010 - 12:32

Tuli tässä mieleeni, että tämän elokuvan olen katsonut: yle.fi/tv2/elokuvat/694a.htm , eli "Nostakaa Titanic".
Olen myös lukenut kirjan ja elokuva oli melkoinen pettymys kirjaan verrattuna.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 08:28

Kyllä aion katsoa uteliaisuuttani..
mielestäni siihen ei sovi jatko osaa, mutta silti uteliaisuus vie voiton...
Moniin nuo jatko osat ei käy ja yleensä lopusta tulee floppi pysähtyy kuin seinään, katsoja jää miettimään miten tuossa noin kävi..

Kysyjän kommentti

Taidan minäkin katsoa, kun eteen osuu. Ostaa en kyllä sitä aio, joten saa luvan tulla telkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2010 - 02:55

Alunperin hyvin moitittu että en taida katsoa.Toki mikali joku haluaa tatsoa ja vertailla niin suotaneemme se hänelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 06:36

Ei ainakaan nyt tunnu yhtään kiinnostavalta. Tuskinpa katson. Yleensä hyvien elokuvien jatko-osat ovat tosi tyhmiä, tekemällä tehtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 07:11

Empä varmaan katso, sillä kyllä niistä jatko-osista usein menee se "ensi "hurma" poies.
Tuulen Viemän jatko-osan katsoin ja ei se jäänyt niin mieleeni kuin itse ensiosa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 08:52

Eiköhän ole katsottu jo tarpeeksi Titanikkia.Eihän koskaan voi sanoa ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 11:35

Enpä taida katsoa. Loppuunkaluttu aihe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 11:46

jääpi minultakin katsomatta (todennäköisesti),

kun ovat alkuun päässeet niin kait joku vielä tekee jatko-osiakin mm.
"Titanicin paluu" , "Paluu Titanicille", "Titanicin lapset" jne. en aio mennä niitätäkään katsomaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 17:09

Jos se tulisi televisiosta niin voisimpa katsoa,mutta en muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 18:05

En aio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 00:16

Minä olen katsonut tuon, ja rakastan leffaa yli kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 09:42

En vartavasten, ehkä joskus tulevaisuudessa kun tulee telkkariin, saatan katsoa.