Minulla on Ystävä jonka näkemisestä on kulunut 34v 4kk ja nyt menen tapaamaan hänen perhettään, onko teillä tapahtunut samoin

4 vuotta sitten joulukortti tuli parin päivän viiveellä,tyttönimelläni ja vain osoitteena Turku.
Tyttönimeäni en ollut käyttänyt vuosikymmeniin...Postin henkilökuntaa pitää todella kiittää kun näkivät vaivaa...
Siinä hän esitteli itseään ja kertoi milloin olimme tavanneet ja missä.
Olemme soitelleet, kirjoitelleet kirjeitä kuin sähköpostia lähetelty.
Pari vuotta on meitä heille jo pyytänyt ja nyt me lähdemme heitä tapaamaan heinäkuun puolessa välissä viikonlopuksi..
Nyt kerään hänelle koria joka sisältää kaikkea jännää.. Oriflamea, Partylitea, Iittalaa ja tietenkin syömistäkään en unohda..
Odotan kuumeisesti tapaavani hänet!!!
Olimme todella hyviä ystäviä mutta hän muutti takaisin kotipaikkaansa ja kaikki hiipui hiljaa..

Lisätty: 29.06.2010 - 09:48

Siis suuntaamme junalla heinäkuussa Turusta - Jämsään..

Lisätty: 01.07.2010 - 15:56

Siellä odotellaan kovin ja ovat nyt uuden grillin kimpussa kokoamassa sitä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 08:44

Tuollaista on itsellänikin meneillään eli Gotlannin matkallamme heinäkuussa menen tapaamaan henkilöä jonka kanssa olimme samassa kesätyöpaikassa Gotlannissa kauan sitten eli suunnilleen saman verran vuosia sitten kuin sinulla tuossa kertomassasi. Olimme hyvät kaverit silloin, mutta kun asuimme eri maissa eli hän Gotlannissa ja itse Suomessa, jonkin aikaa kirjoiteltiin toisillemme mutta ei kovin monta vuotta.
Löysin hänet goolen avulla.... on tunnettu henkilö siellä ja otin yhteyttä sähköpostilla. Hän oli myös löytänyt tietojani netistä.Tavataan pikaisesti nyt kesällä Visbyssä, viime kesänä en vielä ehtinyt ottaa yhteyttä ennen silloista reissuamme.

Kysyjän kommentti

Kiitos Sinulle!

Ja kivaa tapaamista ystäväsi kanssa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2010 - 01:56

viime talvena tapasin joukon kavereita joiden kanssa asustettiin lapsena samassa talossa, joitakin heistä en ollut nähnyt lähes viiteenkymmeneen vuoteen, aika jännä kokemus kun meillä sittenkin oli yhteisiä muistoja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 07:06

Ei ole itselleni tapahtunut tuollaista. Mutta mahtavaa kun noin ottaavat yhteyttä.Aika jännää sinulle varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:20

Sukulaisiani olen jossain perhejuhlissa noinkin pitkän taon jälkeen uudestaan tavannut. Mukavaa jälleentapaamista teille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 08:22

Eilen sain viestin kaveriltani, jonka kanssa pyörittiin kuin paita & peppu 35 vuotta sitten. Oma oravanpyöränsä on juoksuttanut sittemmin kumpaakin ja kaupungilla ollaan pari kertaa sattumalta tavattu, jolloin vaihdoimme puhelinnumeroita. Juhannuksena sain häneltä viestin, jossa hän ehdotti tapaamista. Asumme eri kaupungeissa, joten yhteydenpito on jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 09:30

Varmasti mahtava tunne. Jälleennäkemisen riemua on taatusti ilmassa ja paljon puhuttavaa.
Ei ole itselleni käynyt niin, paitsi ex-ukon näkeminen äskettäin, mutta se ei paljoa sykähdyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 22:50

pari intin kaveria tapasin viime kesänä saarilla, hauskaa mutta samalla aika järkyttävää todeta yli neljänkymmenen vuoden hurahtaneen edellisestä tapaamisesta ...