Häähumua;veikkaatko hääbuumia tämän jälkeen,ainakin Ruotsin puolella?

Avainsanat: prinsessahäät ja jälkimainingit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 10:55

eikös tämä ole juuri sitä aikaa kun buumia piisaa ilman kuninkaalista lisäpotkuakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 16:20

Olisiko enään juhannuskaan tärkein vihkipäivä, paljon siitä on luovuttu.
Nuorena rippikoululaisena juhannus oli konfirmatiopäivä.
Nykyisin ei, ainakaan täällä Keuruulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 16:48

Uskon että taas on häähumut ohi..
Häitä tulee ja menee julkiksia kuin ihan matti meikäläisiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 20:17

Ainahan sitä hääbuumia on menossa, ehkä tietoisuus siitä että tuollainen lysti maksaa, rajoittaa kuitenkin jonkin verran yrittämästä mitään loisteliasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 00:37

Siinä oli loistoa vähäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 01:18

Vuoden päästä