Kuka on seurannut livenä netissä Jukolan viestiä 2010?

Suojelija lähettäjällä hyvä kommentti!

Lisätty: 20.06.2010 - 09:55

www.jukola2010.net/sivut/pag...tusivu.php

yle.fi/urheilu/lajit/muut/su...origin=rss

Avainsanat: jukola 2010

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 05:21

Olisihan tässä joutanut seuraamaan , mutta nyt oli valitettavasti aukkoja tiedossa

Kysyjän kommentti

Yhdyn täysin Vanhasen kommenttiin. Vuosi sitten näin livenä lähdön Mikkelissä ja tuli Viertolan sonnilauma mieleen silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 06:46

Kiitos Jumppis kysymyksestäsi, seurasin eilen Vktorian häitä 10 tuntia. Ei siinä jaksanut enään keskittyä viestiin ja en ole urheilun ja kilpailun seuraaja.

Lisätty: 20.06.2010 - 07:44

Halden joukkue Norjasta tuli ensimmäiseksi katsomassani viestissä.
Ensi kesänä jatketaan Virolahdella. Siellähän taisi olla useita osakilpailuja.
Laji on mielestäni hieno laji, voisin katsoakin jos se tuli päiväsaikaan, ei siinä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 07:55

Pienen pätkän näin kahvia juodessani. Vuosia sitten seurasin enemmän, kun veljeni oli siellä suunnistamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 09:02

Olen sivu korvalla kuunnellut radiosta kun on tutut maisemat kyseessä. Ei muuten kiinnostaisi.
Häät oli eilen se pää tähtäys ja peffa puutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 09:43

Ei tullut seurattua Jukolanviestiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 10:20

joskus on tullut seurattuakin, mutta nyt mulla meni nekin kisat univelan kuittaamiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 20:14

Seurasin eilen sitä häähumua, niin täytyi jättää Jukolan viesti väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 23:38

Ei nappaa suunnistusurheilu katsottuna eikä kuunneltuna. Itse suunnistus on ihan mukavaa puuhaa.