Oliko Victorialla kaunis hääpuku?

(pakollinen hääkyssäri)

Avainsanat: victorian hääpuku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 01:40

Kaunis, yksinkertainen, ei mitään hörhelöitä. Sopi kuin nenä päähän.
Vaikka kertoivat,, että pitäisi olla pitkät hihat ym.. Tämä oli uudistusta Viktorialta.
Samoin kaula-aukko ei ollut tiukkaa linjaa. Kaikki oli minun mielestäni aivan
tip top nappiin.

No nyt on häävalssikin nähty, ei kun televisio kiinni ja unta tavoittamaan, voiko sitä
enään saavuttaa tänä satumaisena vuorokautena, kun mikä on ollut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 02:30

Ei kai huippusuunnittelijoiden työtä uskalla arvostella ja kaipa siinä oli morsiamellakin sanansa sanottavana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 07:43

Tyylikäs, yksinkertainen upea puku. Muodikas ja nuorekas. Ei turhia koristeita. Kaunis kantajansa päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 09:09

Victorialla olin yksinkertaisen kaunis asu. Morsiain on itsetään niin kaunis .Yksinkertaisuus monesti korostaa kauneutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 09:52

Oli todella niin tyylikäs ihan uskomattoman kaunis...Sileälinjainen ei mitään ylimääräistä hörsöilyä....on kyllä 10+ suunittelijalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 10:11

Materiaali ja toteutus tosi upea,puvun kantaja kruunasi kaiken.Loistava yhdistelmä uutta ja vanhaa,ihana pitsihuntu ja Victorian tiara todella hieno.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 20:07

Yksinkertaisen kaunis kauniin nuoren naisen päällä. Ihan omanäköisensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 23:48

Kantajansa näköinen puku, loistava valinta. Kaunis morsian ulkoa ja sisältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 09:59

Kaunis ja tyylikäs, sopi hyvin tyylikkäälle prinsessalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 12:08

Oli kaunis, tyylilleen ja arvolleen sopiva, sopiva myös huntuun ja laahukseen.
Victoria ei ole mikään hörhelötyyppi joka rimssuista ja ramssuista pitää. Hyvin oli ruotsalainen suunnittelija onnistunut työssään.